• Tecum

Känslor i sig är inte otrohet

Du är otrogen, inte för att du har känslor för honom men för att agerar på dem. Du uppmuntrar honom genom att säga vad du känner och att det är så starkt. Det är fel att diskutera så intimt med någon annan än din man. 

• Tecum
    Anonym (Daisy) skrev 2023-11-27 17:30:21 följande:

Vad är det som du menar är så intimt?

Jag kan då inte se någonstans att det varit speciellt intimt i ts kontakt med amerikanen.

Dock tror jag att amerikanen är en bluff, såna som man läser om lite här och där. Som grundlurar kvinnor, som inte är någon amerikan utan en organiserad brottsling i ett nätverk i Afrika.

TS skriver att hon brukar snacka sex med manliga vänner och att hon och amerikanen "delade med sig av allt". Plus att hon och han berättar hur de känner och att TS har dåligt samvete gentemot sin man. Kan det bli mer intimt?

Men du har förstås all rätt att tycka det är okej att göra så. Vad tycker din partner?

Han kan mycket väl vara amerikan men jag håller med om att han förmodligen är en sån som grundlurar kvinnor. Troligen är han gift och har familj. 
  • Tecum
    Liza13 skrev 2023-11-30 18:48:34 följande:
    Jag håller helt med...

Man "får" ju inte ge positiv feedback heller...Herregud, det förstår du väl..😉
    Speciellt inte när det gäller FL och något som ens liknar eller är i närheten av otrohet..

För mig är det inte otrohet att prata eller chatta med andra, men det tycker tydligen många här på FL att det är...tyvärr..

Tror dom bara har dåligt självförtroende..
    Du har nog missuppfattat frågan och inläggen lite. Det är inte otrohet att prata och chatta med andra. men TS drar det några steg till. Hon pratar om sex, hon har kärlekskänslor för mannen hon pratar med, säger det till honom och de boostar den gemensamma attraktionen hela tiden. Det är inte okej när man är i en relation. och det tror jag inte heller att din partner tycker.
Svar på tråden Känslor i sig är inte otrohet