Inlägg från: Anonym (Helt rätt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Helt rätt)

47år singel och känner bara sorg

Brax skrev 2023-11-28 14:23:57 följande:
    Ja, där är inte jag iaf. Jag lyssnar gärna och försöker stötta, det är väl dvs det ma ska ha en relation till.
    Jag håller helt med dig. Jag är kvinna och undrar hur alla män orkar spela golf, segla, jogga gå på gym och inte ha ett problem i världen. Såna tar jag absolut inte kontakt med. Tyvärr har jag ett utseende som gör att de dras till mig.

Jag har ett tämligen tufft förflutet även om jag har det bra idag. Hur ska jag våga prata med dessa perfekta människor, de skrämmer mig.

Jag vill ha någon tolerant människa som förstår mig. Det är lika svårt för oss kvinnor, eller är jag onödigt rädd? Nu tänkte jag inte kapa tråden men jag ville bara säga att jag inte t ex svarar en del beror inte på att de inte duger. Snarare på att de kommer aldrig att förstå mig och vill bara att jag ska hänga med i deras
    perfekta liv.

Gillar de som skriver som intresse typ "lyssna på musik" och inte mer, haha. Det är en bra början så kan man utveckla saker senare när man känner varandra.

Däremot vad de önskar i förhållandet t ex att de värdesätter fysisk kärlek och beröring är jättebra. För det är väl ändå där någonstans det viktiga är..
Svar på tråden 47år singel och känner bara sorg