Inlägg från: Anonym (Claes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Claes)

Snuskgubbe

Anonym (Ta) skrev 2023-12-04 19:51:07 följande:
    Snuskgubbe

Min man har tagit några bilder på en kvinnas ben på bussen. Hon hade kort kjol och svarta strumpbyxor 
    Jag frågade honom varför och han svarade att det var för att hon gick konstigt.  Jag köper inte den förklaringen. 
    Någon som har åsikt om detta?

Han kanske bara gillade det han såg och ville bevara det
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-12-05 11:45:25 följande:

Har han visat dig bilderna och pratat om att hon gick konstigt? Du har väl inte snokat i hans telefon? 
    Varför kan du inte nöja dig med hans svar och släppa det? Vad är det du tror? För övrigt så tycker jag det är lite knäppt av mannen att fota en random kvinnas ben. Runkmaterial? 

Det är lite festligt ändå, det återkommande tjatet om 'runktråd' och 'runkmaterial' etc etc

Vad får er att tro att män över hela landet runkar till familjeliv eller en bild på ett par ben i strumpbyxor?

Seriöst??
  • Anonym (Claes)
    Anonym (G) skrev 2023-12-05 14:10:27 följande:
    Vad finns det annars för skäl att smygfota en kvinnas ben i kort kjol? 
    Jamen kom igen, inte runkmaterial no way
  • Anonym (Claes)
    Anonym (K) skrev 2023-12-05 14:36:46 följande:

Trist att TS inte vill delta i tråden hon själv skapat.

Snuskgumma?
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Sanna) skrev 2023-12-05 14:55:20 följande:

Din man är ett äckel. Om man upptäcker nåt så brukar det finnas 100 gånger så mycket bakom. Vet av egen erfarenhet.

'Äckel'.  Jo jo
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-12-05 17:19:48 följande:
    Vad skulle den alternativa förklaringen vara då? Tänk när han öppnar sitt gömda album med en massa bilder på godsaker han tänder på och drar en handtralla. Finns massor av män i bildtrådarna som runkar till allsköns bilder. Bl a en man med assnygga ben i strumpor. FL män runkar till allt. Visst är DET seriöst. 
    Du VET att FL män 'runkar till allt' eller spekulerar du?

Känner du personligen någon FL man som 'runkar till allt', eller hur kan du vara så säker på det, menar du?
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Casanova) skrev 2023-12-06 10:39:17 följande:
    Att runka till ett forum när hela jävla internet är fullt av nakna damer verkar... konstigt. Aldrig hört talas om utanför familjelivs-tanternas fantasi.

De säger att de vet att det är så. Hur fan vet de det?
    Mycket bra fråga faktiskt.

Ett gäng ängsliga bittra tanter med vanföreställningar om hur saker och ting egentligen fungerar 
  • Anonym (Claes)
    Anonym (?) skrev 2023-12-06 11:01:30 följande:
    Det jag reagerar på är att damen ifråga har strumpbyxor och kort kjol när det är minusgrader och det lär ju knappast synas att hon gått konstigt på ett foto. För min del låter det väldigt långsökt
    Men vad vet jag? Det kan ju finnas kvinns som gillar fastfrysna strumpbyxor och köld.
    Tycker att du absolut ska göra en orosanmälan,
    så här får det ju rakt inte gå till 
  • Anonym (Claes)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-12-06 13:56:31 följande:

Jajamen det vet jag! Likaväl som jag vet att alla män på FL har sk FL-dasar. Välhängda som få. 

Du fattar ju inte att jag driver med dig.  Dock vet jag med säkerhet om ett 10 tal som gör det. I mitt förra liv var jag bekräftelsekåt och gick igång på männens superlativ över min kropp. Ja då. Har träffat ett par av dem irl också. Nu har jag vuxit upp. 

Härligt att höra - vilka sköna polare du hänger med
Svar på tråden Snuskgubbe