• Anonym (Fundersam??)

Skulle behöva er hjälp

Min sambo och jag har varit tsm i 9år har barn osv men nu på äldre dagar har det kommit fram genom en annan kompis till mig att innan vi träffades så knulla hon med min kompis. har frågat ut både henne och den före detta kompisen som det blivit nu varför men får bara svar som vet inte fulla kåta bla bla bla. varför ska det vara så svårt att vara ärlig för förstår inte det ? 🤔

Och en annan sak är att hon har typ knullat med alla sina kill kompisar till och med haft 4-kant  med två av dom som också kommit fram på äldre dagar.vet inte om man vill veta mer känns som att folk bara vill förstöra ens förhållande med henne för att dom är avis på att vårat förhållande har varat så länge som det har gjort.

• Svar på tråden Skulle behöva er hjälp
  • Anonym (Herakles)

Om det var innan ni blev tillsammans så spelar det väl ingen större roll egentligen?

• Anonym (Lasso)

Vad önskar du ska komma ut av dina efterforskningar? Vill du försäkra dig om att hon aldrig kommer att vara otrogen? Eller är du svartsjuk på de män hon redan haft sex med?

Du mår nog bättre av att dra ett streck, "vända blad" som kungen säger. Och släppa de där tankarna. Hon väljer ju dig. Varje dag.

• Anonym (Fundersam??)

?LASSO? 

vet faktiskt inte men tycker det är så konstigt med att hon varit med sina ?kompisar? eller vad dom nu är. jag tycker ju det att man knullar ju inte bort sina vänner då är man inte vänner längre enligt mig 😑😑

• Anonym (Wa)
    Anonym (Fundersam??) skrev 2023-12-07 16:08:51 följande:

?LASSO? 

vet faktiskt inte men tycker det är så konstigt med att hon varit med sina ?kompisar? eller vad dom nu är. jag tycker ju det att man knullar ju inte bort sina vänner då är man inte vänner längre enligt mig 😑😑

Alla tycker ju olika ang kompisar. Och vad som hände innan ni var tsm har inte du med att göra
  • Anonym (Fundersam??)

?HARAKLES? 

det ska tilläggas att vi träffats ett tag sen backade jag undan i en månad då knulla hon min kompis sen blev jag intresserad igen och jag knulla då fan ingen i mellan. 

• Anonym (Fundersam??)

LASSO 

Då tycker jag att man är rätt så dum i huvudet och är inte vänner utan KKs

• Anonym (Greger)
    Anonym (Fundersam??) skrev 2023-12-07 16:11:47 följande:

?HARAKLES? 

det ska tilläggas att vi träffats ett tag sen backade jag undan i en månad då knulla hon min kompis sen blev jag intresserad igen och jag knulla då fan ingen i mellan. 

Jag hade också blivit jävligt.... fundersam. Har hon killkompisar nu då?
  • Anonym (Fundersam??)

GREGER 

Ja jag säger ju det väldigt märkligt 😑 

nej inte vad jag vet iaf båda håller oss hemma mycket och är aldrig ute på något nu för tiden då vi har två barn att ta hand om. och när vi går ut på krogen mm så gör vi alltid det i hop ☺️

• Lortgroda

Förstår öht inte vad du har fastnat i? Hon har valt DIG i 9 år. Vem hon låg med innan kvittar väl fullständigt. Du får nog ta och jobba lite på självkänslan mannen. 

• Anonym (Du tycker?)
    Anonym (Fundersam??) skrev 2023-12-07 16:08:51 följande:

?LASSO? 

Du tycker och har åsikter om vad man gör, men eftersom detta skedde innan ni blev tillsammans så är det ju inget som rör dig. Lägg av med att "fråga ut" henne och kompisar. Det är bara pinsamt. Du bör vara gammal nog att fixa detta.
Svar på tråden Skulle behöva er hjälp