• Anonym (Otrogen)

Har ni en partner som inte vill ligga så mycket längre?

Har ni som mig (haft) en partner som inte velat/vill ligga så mycket längre?

Jämfört med i början när det blev ligg varje dag o kväll..typ.

Min man visste iaf att jag hade stor sexlust redan från början och han hade också stor lust ibörjan, men sen blev det mindre o mindre..

Vi/jag pratade om det, men det var ju alltid något att skylla på, som en kärring med pms höll han på förut..

Jag blev iaf så jäkla arg så jag sökte upp andra män på nätet, som jag blev kk med och har träffat dom flera ggr hemma hos oss och hos dom..

Men det är inte det som är poängen här..
    Poängen är att då blev jag intressant igen för min man, haha.

Är du någon som har en partner som säger nej hela tiden till sex, var otrogen (eller visa att du skulle kunna vara det åtm)-- och tänk på dig själv, ditt mående, börja träna osv först..sen kommer dom komma tassandes tillbaka.

Gå inte med på att leva i celibat (eller nära därpå) bara för att ni har en partner som inte fattat än att dom redan har allt dom behöver. .

• Svar på tråden Har ni en partner som inte vill ligga så mycket längre?
  • Anonym (Petra)

Vidrigt att ta ngn annan att ligga med bara. Varför är ni tillsammans ens om du kan tänka dig att ge ditt mest intima till ngn annan?

• Anonym (ingen_rättighet)

Sex är ingen rättighet. Det har skrivits så mycket på forumet att jag är förvånad över att det inte gått in.

• Anonym (Otrogen)
    Anonym (Petra) skrev 2023-12-09 05:46:05 följande:

Vidrigt att ta ngn annan att ligga med bara. Varför är ni tillsammans ens om du kan tänka dig att ge ditt mest intima till ngn annan?

Mitt mest intima? haha Herregud människa vi lever på 2000talet och inte 1700talet och en nyhet för dig--nu får kvinnor också ha lust till sex, precis som män!

Jag är tillsammans med min man för att jag älskar honom såklart, men han äger inte mig och det vet han numera...
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (ingen_rättighet) skrev 2023-12-09 05:58:58 följande:

Sex är ingen rättighet. Det har skrivits så mycket på forumet att jag är förvånad över att det inte gått in.

Jo sex är väl en rättighet, om inte annat så med dig själv i allafall..

Men jag antar att du menar i ett äktenskap eller förhållande..nej kanske inte, men  det har jag inte påstått heller..

Men om man vill ha sex då? Om man vill ligga mer än sin man eller fru..vilket många vill..
    Speciellt många män vill ligga mycket mer än sin fru/sambo..och ursäkta mig men då tycker jag att dom ska göra det istället för att gå o bli bittra..
  • Anonym (Petra)
    Anonym (Otrogen) skrev 2023-12-09 07:53:25 följande:
    Mitt mest intima? haha Herregud människa vi lever på 2000talet och inte 1700talet och en nyhet för dig--nu får kvinnor också ha lust till sex, precis som män!

Jag är tillsammans med min man för att jag älskar honom såklart, men han äger inte mig och det vet han numera...

Så du slänger fram fittan var som? Huvudsaken att de är en kuk i den så är de bra? 

Helt otänkbart i min värld

• Anonym (Otrogen)
    Anonym (Petra) skrev 2023-12-09 11:17:57 följande:

Så du slänger fram fittan var som? Huvudsaken att de är en kuk i den så är de bra? 

Ja precis..
    Var det de du ville höra..eller? Tyvärr måste jag göra dig besviken..

Det märks att du inte haft någon kk-(eller ens sex.).För om du hade haft det så skulle du inte ställa en sån dum fråga!

Vill man vara otrogen så planerar man det väl och ligger inte med vem som helst..
    KK= knullkompis.en man (eller kvinna)  man lär känna först innan man ligger..och som man tänder på..

Jag bjuder inte in vem som helst i vårat hem för att ligga, men det borde du också förstå om du inte varit skit ful  eller  en oskuld .som själv tar vilken karl som helst bara för att få lite kuk.
  • Anonym (Dubbla kakor)
    Anonym (Petra) skrev 2023-12-09 11:17:57 följande:

Klart inte. Man väljer den som verkar mest lovande av de män man har i sin utvidgade omgivning som har stirrat på en, så klart. En del är inte direkt diskreta av sig utan säger rakt ut att de gärna hade ställt upp om det blir för torrt hemma.

Om testkörningen går bra så blir det kanske långvarigt engagemang.
    Nio månader så långt och vi har det så bra så. 
    Båda våra respektive har uttryckt att de tycker relationen har blivit bättre, så just nu är alla vinnare. Det som gör större skada är nog att i månader och år tjata på någon om sex som inte har lust.
  • Anonym (Petra)
    Anonym (Otrogen) skrev 2023-12-10 02:02:52 följande:
    Ja precis..
    Var det de du ville höra..eller? Tyvärr måste jag göra dig besviken..

Det märks att du inte haft någon kk-(eller ens sex.).För om du hade haft det så skulle du inte ställa en sån dum fråga!

Vill man vara otrogen så planerar man det väl och ligger inte med vem som helst..
    KK= knullkompis.en man (eller kvinna)  man lär känna först innan man ligger..och som man tänder på..

Jag bjuder inte in vem som helst i vårat hem för att ligga, men det borde du också förstå om du inte varit skit ful  eller  en oskuld .som själv tar vilken karl som helst bara för att få lite kuk.

Kan inte tända på någon jag inte är kär i och som är kär I mig. Allt annat känns motbjudande. 

Nej har aldrig haft en KK. Bara långa relationer och som singel så blir de inget ligga alls. Blir inte ens kåt när jag inte har ngn att bli kåt på

• Anonym (foliehatt)
    Anonym (Otrogen) skrev 2023-12-09 07:53:25 följande:

Det är lika fel att bete sig som en feg och falsk lite fjant 2023 som det var på 1700-talet. Och att just du tydligen tycker att det är ok att gå bakom ryggen när man inte får som man vill är inte en könsfråga utan fråga om värderingar.

Ja vi är alla medvetna om att slaveri och träldom avskaffades för länge sen men det betyder inte att man kan bete sig hur fan man vill mot andra.

Du kan nog vara glad att din man är en toffel och behöll dig efter dina eskapader, de flesta män hade nog bett dig dra för länge sen.
  • Anonym (foliehatt)
    Anonym (Dubbla kakor) skrev 2023-12-10 18:06:09 följande:
    Klart inte. Man väljer den som verkar mest lovande av de män man har i sin utvidgade omgivning som har stirrat på en, så klart. En del är inte direkt diskreta av sig utan säger rakt ut att de gärna hade ställt upp om det blir för torrt hemma.

Om testkörningen går bra så blir det kanske långvarigt engagemang.
    Nio månader så långt och vi har det så bra så. 
    Båda våra respektive har uttryckt att de tycker relationen har blivit bättre, så just nu är alla vinnare. Det som gör större skada är nog att i månader och år tjata på någon om sex som inte har lust.
    Båda våra respektive har uttryckt att de tycker relationen har blivit bättre, så just nu är alla vinnare.

Tror du på det där själv?

Om det ni gör är så himla bra för alla så borde det väl vara ok att berätta det för era respektive eller? Ni är ju bara hjältar som hittat en jättefin lösning som "alla" är nöjda med?
Svar på tråden Har ni en partner som inte vill ligga så mycket längre?