Hur gör jag? Råd?
Det här kan vara helt fel forum till att be om råd i men jag gör ett försök ändå...
Jag drar det lite kort: jag har en sambo sen snart 6 år tillbaka. Vi ska ha vårat första barn i mars.
För ca 3 veckor sen gjorde jag det idiotiska misstaget att sätta på en annan, en kvinna vi båda känner.
Enda förklaringen jag kan ge min sambo är att båda var packad. Det ursäktar inget men jag kan ärligt säga att det aldrig hänt om vi varit nykter.
Min sambo blev helt förstörd, skrek och grät tills jag tog bilen och åkte. Det här var förra veckan och för närvarande bor jag hos brorsan.
Jag har ringt, skickat sms men antingen svarar hon inte eller så blir hon hysterisk. Jag är skitorolig för henne och för att ungen i magen ska ta stryk. Jag tror hon kommer ta tillbaka mig i sinom tid men jag kan ju inte bara sitta och vänta. Hur fan gör jag för att hon ska lugna ner sig och lyssna? Vad fan ska jag säga?
Den andra tjejen har försökt nå mig några ggr, fattar inte varför, och skulle min sambo få reda på att vi haft kontakt så skulle det ju ta hus i helvete, det borde hon också förstå.
Är det någon som kan tänkas komma med råd om hur jag ska bete mig härifrån?