Inlägg från: Ullabellan |Visa alla inlägg
  • Ullabellan

BIM JANUARI 2024

Hej, jag är ny på forumet men suttit och följ denna tråd sen start. Sitter själv och hoppas på pluss denna månad efter ett utomkvedshavandeskap som blev ?avklarat? i oktober. beräknad mens 29/1 och skulle gärna vilja vara med på listan (vet dock inte hur man gör för att lägga till sig där). 

Håller tummarna för alla som försöker få barn att det blir ett positivt som kan leda till en frisk graviditet. 

• Ullabellan

Är det någon mer än mig som sitter och läser i tråden och börjar ?känna av? livmodern. Jag har hållit mig från att testa pågrund av att läsa i den här tråden även om man är bra jäkla sugen (bim om 4 dagar). Jag ska den här gången inte köpa 3 svindyra cb paket och flera Rfsu tester utan det får duga med de jag har kvar sedan förra månaden om det skulle behövas dvs. Vill bara visa min uppskattning för alla här för utan tråden hade jag nog testat som en galning Skrikandes

• Ullabellan

Kanske jag som är ensam kvar men skriver ändå. Jag skulle haft mens 29/1 dvs igår. Ingen mens ännu och rfsu testerna visade negativt igår 29/1 samt 28/1. Vi får se om mensen dyker upp idag eller imorgon annars gör jag nytt test imorgonbitti. 

• Ullabellan

Jag har suttit i samma sitts som dig svarthallon, dock hade jag inte mer ont än molande som mensvärk ungefär på höger sida. Jag hade hcg på 1600 och vägrade både cellgifter och operation fick gå på regelbundna kontroller och sakta men säkert tog kroppen hand om det utan att jag blev av med någon äggledare. Alla ska göra som känns bäst för dem men jag ogillar vårdens ?rutinmässiga? operationer och att tillhanda hålla cellgifter. Hoppas allt går bra för dig efter operation! 

Svar på tråden BIM JANUARI 2024