• Jossolo

BIM JANUARI 2024

Här kan vi samlas vi som planerar barn och har BIM i januari. 

Hoppas på många +++++ 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2024
  • Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-12-29 21:02:16 följande:

Såg testet i ett annat forum, ser absolut positivt ut. är det testa tidigt digitalt du har hemma hade jag tagit det redan ikväll!! 

Ja, men man blir ju så rädd att det ska ha blivit något fel, eller att man ser i syne. 
    Ska försöka hålla mig till imorgon när jag inte druckit 1L saft precis 🤪
  • Oväntadedrömmen

Juliab:

Åh, vi har inte haft något val än att bara försöka. Min pojkvän har inte på papper bott här i ett år än, så vi kunde inte få hjälp.
    Det som stått ut den här omgången är att jag och sambon under ägglossningen haft en dryg covid, inte duschat och bara varit hemma.haha

• Oväntadedrömmen

Okej, nu får jag välja att tro på det på riktigt 😭 

Det här året har varit det mest fruktansvärda året i mitt liv, med sjukdomar och nära anhörig som gått bort. Att få avsluta året såhär går knappt att ta in 😭❤️
  • Syskonförsök

Åh stort stort stort grattis ❤️❤️❤️ så härligt!

Oväntadedrömmen skrev 2023-12-30 05:38:40 följande:
    //

Det här året har varit det mest fruktansvärda året i mitt liv, med sjukdomar och nära anhörig som gått bort. Att få avsluta året såhär går knappt att ta in 😭❤️
  • Oväntadedrömmen
    Syskonförsök skrev 2023-12-30 06:45:53 följande:

Åh stort stort stort grattis ❤️❤️❤️ så härligt!

Tack så mycket ❤️ nu håller jag mina tummar för många fler plus här 🌷
  • Jossolo
    Oväntadedrömmen skrev 2023-12-30 07:23:15 följande:
    Tack så mycket ❤️ nu håller jag mina tummar för många fler plus här 🌷
    Ååh grattis till dig 😍😍😍
  • Juliab
    Oväntadedrömmen skrev 2023-12-29 21:28:49 följande:

Juliab:

Åh, vi har inte haft något val än att bara försöka. Min pojkvän har inte på papper bott här i ett år än, så vi kunde inte få hjälp.
    Det som stått ut den här omgången är att jag och sambon under ägglossningen haft en dryg covid, inte duschat och bara varit hemma.haha

Jag förstår, tufft år!! 

vi har också legat hemma med covid och sedan influensa 🤧 hoppas Det har hjälpt oss också 🤣 

stort stort grattis! 

• Oväntadedrömmen
    Juliab skrev 2023-12-30 08:06:40 följande:

Jag förstår, tufft år!! 

vi har också legat hemma med covid och sedan influensa 🤧 hoppas Det har hjälpt oss också 🤣 

stort stort grattis! 

Ja, jag hade förlikat mig med tanken att det inte blev något denna gång heller. Jag har svårt att förstå hur ett ägg tycker det är lämpligt att bosätta sig i en sjuk kropp 😅 

Jag håller tummarna för er 🌷

Jossolo: tack så mycket 🌷
  • fancyr
    Oväntadedrömmen skrev 2023-12-30 05:38:40 följande:
    //

Grattis!!!
Svar på tråden BIM JANUARI 2024