Inlägg från: Anonym (dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dejting)
    Anonym (Äh) skrev 2025-04-10 23:56:47 följande:
    Möjligen bland just den typen av kvinnor (och män). 

Normala personer förstår skillnaden mellan riktiga människor och ett dataprogram typ.
    Det verkar inte som det. Vad händer när vi får känslor för AI? Den dagen kommer komma.
  • Anonym (dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2025-04-11 12:04:51 följande:
    Lite kul att den här tråden puffas med jämna mellanrum som en påminnelse om hur oerhört snabbt utvecklingen går. Senaste siffran jag sett på hur många som skulle kunna tänka sig en AI-relation, är 7% (på populationsnivå som jag minns det, inte av användare). Och sen den mätningen har utvecklingen gått framåt ytterligare. 

Jag skrattade mest åt detta 2023 men nu har jag svårt att se att AI inte kommer ha en stor effekt på relationer och framtida födelsetal. 
    Vänta bara tills det kommer robotar som ser och känns som människor. De är på gång.
  • Anonym (dejting)

Är inte hennes rumpa rätt mullig för att vara "perfekt"? Jag tänker liksom att om män fritt fått designat en drömrumpa för AI så hade den absolut inte sett ut så här.

Vad säger ni män?
  • Anonym (dejting)

www.sverigesradio.se/avsnitt/fostermarknaden

Nu börjar diskussionen om bebisfabriker. Dvs att män och kvinnor inte behöver varandra längre, utan kan skaffa barn på egen hand tack vare ny teknik.

Så kan framtiden då faktiskt bli att man skräddarsyr barn i labb, och blir tillsammans med AI-robotar som sällskap? I Kina finns redan robotar som är oerhört smidiga i sina rörelser, det kommer garanterat finnas robotar som kan röra sig exakt som en människa inom tio år.

Inga män som vågar svara om rumpan i TS? Hade ni skapat en AI-tjej som hade en sådan här rumpa?

• Anonym (dejting)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-04-27 10:07:23 följande:
    Nä gillar inte den bilden. Jag skulle skapat en tjej med ai som ser realistisk ut. Det finns sådana ai tjänster som gör tjejer som så man inte ens kan se skillnaden på en riktig. 
    Nu tänkte jag mer på själva designen, inte på tekniken. Skulle du ha designat rumpan att se ut så där?
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre