Inlägg från: Anonym (Laura) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Laura)

Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre

Anonym (AI) skrev 2025-04-18 17:38:33 följande:

Att vara ihop med en människa och ha sex med en människa är bara något vi vant oss vid sen gammalt. Om den normen nu börjar brytas innebär det inte det inte att det är osunt. Det blir bara ett nytt sätt o tänka och se på världen. 

Om x antal år kan der vara lika vanligt att ha en digital partner som det är att ha en människa. Vi får inte vara så trångsynta och ha allt som det alltid har varit. 

Det finns ju onekligen en enorm efterfrågan och det gör ju att fler kan få partners. Win win för alla. 

Absolut helt rätt för män som hatar kvinnor. En win-win som du säger. Kvinnor kan skaffa barn på egen hand och behöver inte en man alls. Men kan ff välja att umgås med män om/ när hon vill.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-04-22 17:19:41 följande:
    Så är det. Men kan man inte säga det på ett respektfullt och schysst sätt utan att ha en underton att män är ytliga, sexgalna och att det är något fel med det. 

Även om vi inte förstår varandra så kan man tala om varandra på ett respektfullt sätt.
    När män slutar köpa sex och kalla kvimnor horor kommer jag tala utan underton Oskyldig
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Hetman) skrev 2025-04-27 10:48:18 följande:

Vad är der jag hör när jag läser tråden?
    Att kvinnor inte skulle gilla snabbt eller tillfälligt sex!!!???

Vad är det ni försöker tuta i killarna här? 

Ok om NI inte gillar det. Men säg inte att alla kvinnor inte gillar det. Ok om det är färre kvinnor som inte gillar det. Men...

Det finns tillräckligt med tjejer där ute som kan tänka sig att kasta sig i säng och ligga hela natten om rätt person dyker upp. Tro mig. Been there done that. 

Varje krog har tillräckligt många tjejer på plats som trots att de säger lite försiktigt att de inte gör det för att inte låta som en slampa och bli stämplad för nåt. Så kommer rätt person så har de inga problem att ha sex så det dånar.om det. 

Jag har haft sex på toalett, med flera, får med mig tjejer nästan varje kväll osv. Inga konstigheter. Tjejer finns det som vill ligga punkt. Men vi är några män som ofta får till det, självförtroende, utseende, pondus m.m.

Det är inte för vanliga killar. Jag ser dagligen vanliga killar som försöker utan att lyckas. För dem räcker det inte att bara ha självkänsla, bra jobb och fritidsintresse. Har sett hur tjejer nobbar dem för att sen gå hem med någon av oss timmen efter. Så det är skillnad på män o män o jag tycker synd om vissa män som inte har vad som krävs. 

Men kom inte o säg att det är för att tjejer inte vill ha sex o gå hem med männen. Det finns många såna tjejer JA men det finns också gott om därute som ligger bara rätt man kommer. 

Anonym (Hmm) skrev 2025-04-27 10:06:06 följande:
    Då är det fritt fram för män att också dra alla kvinnor över samma kam och säga att alla kvinnor är si o så. 

De som är smarta nog inser att man inte dömer människor för vad andra gör. Vore jättekonstigt om jag dömde alla av ett visst ursprung för att några invandrare beter sig dåligt eller att alla som bor i X ort är dumma i huvudet för att jag träffade några som var det. 

Då skulle jag inte få någon respekt tillbaka. 

Jo, de flesta kvinnor har tyvärr blivit kallad hora. Det gäller mej med. Någon hora är jag dock inte. Men sex med rätt person gillar jag väldigt mycket :)
  • Anonym (Laura)
    Anonym (g) skrev 2025-11-20 10:11:31 följande:

Jag tror inte folk fattar vad som håller på att hända.

AI-robotar är på väg. Amazon i USA sparkade 14 000 anställda och ersatte alla lagerarbetare med AI-robotar.

När dessa robotar blir så pass billiga att de kostar mindre än en anställd, då kommer den riktiga smällen. Alla serviceyrken kommer att försvinna: lärare, elektriker, montörer, byggarbetare, städare, rubbet kommer att ersättas av robotar. Folk är bara så ignoranta att de inte ser vad tekniken kommer leda till i framtiden.

När det gäller män och kvinnor kommer vi också ersätta varandra med robotar. Folk kan skräddarsy sin egen robot med perfekt utseende och perfekt personlighet. Det finns inte en chans att vanliga människor kan konkurrera med perfektion.

Tror ni liksom på allvar att män hade valt en Svensson-fet kvinna på 40 bast framför tjejen i TS med sin perfekta rumpa och vältrimmade kropp? Det är ungefär lika troligt som att Amazon skulle anställa mänskliga lagerarbetare igen.

Hellre än vanlig man. Ett förhållande går inte ut på perfektion. Det lever i kommunikation och kärlek. 
  • Anonym (Laura)
    Anonym (g) skrev 2025-11-20 12:52:10 följande:
    Är det därför folk idag gör slut stup i kvarten? En bättre kille/tjej väntar ju bakom hörnet, så varför ska man nöja sig med någon som inte är perfekt...
    Problemet är att perfekt inte är en konstant storhet. Vad som är perfekt är föränderligt över tid. Detsamma gäller för AI robotar. Blir många och dyra uppdateringar... Personligen föredrar jag min alldagliga man, inser att jag inte heller är perfekt och fortsätter att ha kul med honom och några till i ett öppet förhållande.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (g) skrev 2025-11-20 13:05:26 följande:
    Hahaha, så du tycker öppet horeri är OK, men inte AI-robotar? Intressant.
    Öppet horeri? Jag förstår inte vad du menar. Jag väljer med omsorg vilka jag vill ska ta mej på brösten. En AI kommer aldrig komma i närheten. 
  • Anonym (Laura)
    Anonym (g) skrev 2025-11-20 13:15:01 följande:
    "Öppet förhållande" är bara ett finare begrepp för vad som egentligen är öppet horeri.

Du tror inte att en AI kommer i närheten? Inom fem eller max tio år kommer vi har robotar som är så realistiska att du inte kan se eller märka skillnad mot en riktig människa.
    Där har du fel × 2

Jag har fött människor och kommer absolut se skillnad.
Svar på tråden Framtiden är AI, män och kvinnor kommer inte behöva varandra längre