Anonym (Hetman) skrev 2025-04-27 10:48:18 följande:
Vad är der jag hör när jag läser tråden?
Att kvinnor inte skulle gilla snabbt eller tillfälligt sex!!!???
Vad är det ni försöker tuta i killarna här?
Ok om NI inte gillar det. Men säg inte att alla kvinnor inte gillar det. Ok om det är färre kvinnor som inte gillar det. Men...
Det finns tillräckligt med tjejer där ute som kan tänka sig att kasta sig i säng och ligga hela natten om rätt person dyker upp. Tro mig. Been there done that.
Varje krog har tillräckligt många tjejer på plats som trots att de säger lite försiktigt att de inte gör det för att inte låta som en slampa och bli stämplad för nåt. Så kommer rätt person så har de inga problem att ha sex så det dånar.om det.
Jag har haft sex på toalett, med flera, får med mig tjejer nästan varje kväll osv. Inga konstigheter. Tjejer finns det som vill ligga punkt. Men vi är några män som ofta får till det, självförtroende, utseende, pondus m.m.
Det är inte för vanliga killar. Jag ser dagligen vanliga killar som försöker utan att lyckas. För dem räcker det inte att bara ha självkänsla, bra jobb och fritidsintresse. Har sett hur tjejer nobbar dem för att sen gå hem med någon av oss timmen efter. Så det är skillnad på män o män o jag tycker synd om vissa män som inte har vad som krävs.
Men kom inte o säg att det är för att tjejer inte vill ha sex o gå hem med männen. Det finns många såna tjejer JA men det finns också gott om därute som ligger bara rätt man kommer.
Anonym (Hmm) skrev 2025-04-27 10:06:06 följande:
Då är det fritt fram för män att också dra alla kvinnor över samma kam och säga att alla kvinnor är si o så.
De som är smarta nog inser att man inte dömer människor för vad andra gör. Vore jättekonstigt om jag dömde alla av ett visst ursprung för att några invandrare beter sig dåligt eller att alla som bor i X ort är dumma i huvudet för att jag träffade några som var det.
Då skulle jag inte få någon respekt tillbaka.
Jo, de flesta kvinnor har tyvärr blivit kallad hora. Det gäller mej med. Någon hora är jag dock inte. Men sex med rätt person gillar jag väldigt mycket :)