• Anonym (Hej)

Är han intresserad?

Vad svarade du på middagsinbjudan då?

Berätta mer om vad ni skriver om, och skriver ni via nån jobbmail eller privat telefon osv. 

• Anonym (Hej)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-12 13:42:15 följande:
    Så har jag också funderat eftersom han berättat om deras situation länge. Och att han nu uttryckligen kände sig hungrig på livet på nytt. Sen kan det ju alltid bli bakslag när hon har flyttat ifrån honom.
    Näää, bakslag kommer knappast komma. Inte när hela separationen är en långdragen process, han är garanterat färdig med henne.

Sen kan det ju kännas drygt att påbörja en ny relation när man haft en dålig länge, det kan jag inte förstå hur man vill.. Men man är ju olika, han har ju uppenbarligen ett gott öga till dig, det kan vara antingen en fling eller kärlek och det är bara tid som kan utvisa det.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-12 15:37:41 följande:
    Men tror du att det är nåt mer än bara ett vänskapligt tycke? 
    Ja alltså män skriver inte till en kvinna på det viset, så frekvent osv, om det inte finns ett intresse. Det är min bestämda uppfattning :) 
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-14 18:38:25 följande:
    Nu är middagen bokad iaf, ska bli väldigt spännande! 
    Spännande!! Men hur gick det till när ni bestämde det? :D
    Ses ni på dagarna och skriver privat på kvällar eller?
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-14 21:12:46 följande:
    Ja exakt så! Vi ses på jobbet och sen skriver vi med varandra efteråt. Det är ju bara i nån vecka detta har eskalerat. Han frågade mig om min favoritmat. Och därefter sa han att han skulle bjuda mig på den rätten, att jag skulle säga ett datum så lagar han till oss. Typ så gick det till Men det är lite pirrigt för ingen på jobbet vet nåt. 

Men hur är stämningen mellan er på jobbet då? 

Det låter ju pirrigt och spännande, vill du inte vara i det där forever? :D Alltså, är det inte roligt som det är just nu? Förutom ovissheten då. 

Svar på tråden Är han intresserad?