Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Är han intresserad?

Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-11 23:04:16 följande:
    Håller med dig och jag har inte bråttom alls OM han nu ens är intresserad. mer jag som är nyfiken på hur jag ska tolka hans signaler.  Tack för din omtanke. 
    Ja, man ser skillnad på när det är en man eller kvinna som är attraherad av en kollega. Jag fick ofta höra här att normala män har lärt sig att läsa kvinnors signaler.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-11 21:49:49 följande:
    Underbar kommentar! Tack för en annan synvinkel på det hela. 
    Den som inte vågar ja... Jag hade känslor för en yngre tjej på jobbet. Vi var båda singlar. Gissa vad de flesta tyckte om det? 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-12 07:12:17 följande:
    Ja eller är det bara jag som är naiv och att han bara vill ha stöd o råd från nån som är bra på att lyssna. Han tackade häromdagen för allt mitt stöd o sa att det hjälpte honom. Så middagen är kanske bara en gest tillbaka. Fast? då hade jag inte haft SÅ tät kontakt med den personen.
    Jag vet inte, och jag visste inte om tjejen på jobbet var intresserad. Jag trodde att hon kanske kände nåt, och jag blev glad av att se henne, kände pirr. Min syster sa "hon är inte intresserad". Man ser skillnad på kommentarerna du fått här också, det brukar vara mer uppmuntran när det är en kvinna som har känslor för en man.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (?) skrev 2023-12-12 07:37:16 följande:
    Tyvärr är det många som drar igång en otrohetsaffär på detta vis. "MIn partner förstår mig inte, vi har seprerat men inte flyttat isär ännu"

Det behöver nödvändigtvis inte vara så i detta fall men varför tar du inte en kontakt med hans ex och verifierar allt.

Har de separerar får du det bekräftat och allt lugnt. Har de inte separerat så kan du backa ur detta innan du kletat ner dig fullständigt.
    Det är skillnad på folk. Jag var som sagt intresserad av en singeltjej, jag var också singel. De flesta tyckte det var fel. Jag har sett mer än ett exempel på forumet där det var mer ok för kvinnor att inleda nåt med kollegan, och då var inte båda singlar.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är han intresserad?