• Anonym (?)

Är han intresserad?

Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-11 18:57:32 följande:
    Gör det nån skillnad om jag berättar att deras äktenskap dig redan för ett år sen med skilda sovrum osv? Han har berättat nu efteråt att han känner en glädje att de båda tagit beslutet ihop och att han har energi på livet. Jag uppskattar er ärlighet! 
    Tyvärr är det många som drar igång en otrohetsaffär på detta vis. "MIn partner förstår mig inte, vi har seprerat men inte flyttat isär ännu"

Det behöver nödvändigtvis inte vara så i detta fall men varför tar du inte en kontakt med hans ex och verifierar allt.

Har de separerar får du det bekräftat och allt lugnt. Har de inte separerat så kan du backa ur detta innan du kletat ner dig fullständigt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2023-12-12 07:40:57 följande:
    Det är skillnad på folk. Jag var som sagt intresserad av en singeltjej, jag var också singel. De flesta tyckte det var fel. Jag har sett mer än ett exempel på forumet där det var mer ok för kvinnor att inleda nåt med kollegan, och då var inte båda singlar.
    Ska du kapa denna tråd också med ditt ältande? Hur mår du?
  • Anonym (?)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-12 08:38:24 följande:
    De ligger i skilsmässa och frun har fått tag på nytt boende och flyttar ut nu under julen. Tydligen har det varit dåligt länge och det har han varit öppen med länge för flera av oss som jobbar med honom. Men som du säger, jag ska inte dra på i nåt tempo. Jag var mest nyfiken på om ni tror att han ser eller vill nåt mer än ha en kompis? Det kan ju bli väldigt pinsamt och jag uppfattar allt som en flört och han vill bara ha min vänskap.
    Återigen, försök verifiera läget med separationen med hans fru

Han vet nog inte själv vad han vill så omöjligt för någon annan att svara.

Men låt oss säga att ni träffas, det blir passionerat hemma hos dig, ni ses lite under julen och sen meddelar han att han inte är mogen för något seriöst.

Skulle du kunna hantera det själv och på jobbet?
  • Anonym (?)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-12 11:11:26 följande:
    Nej då skulle situationen kunna bli lite jobbig? 
    Ta det lite försiktigt i så fall
  • Anonym (?)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-14 18:38:25 följande:
    Nu är middagen bokad iaf, ska bli väldigt spännande! 
    Du leker verkligen med elden. Du vill inte hamna i en situation där ni har sex och sen blir det inget. Men ändå låter du allt rulla på mot sängen.

Var ska han laga middag till dig?
Svar på tråden Är han intresserad?