Inlägg från: Anonym (Hmmm ....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm ....)

Är han intresserad?

Anonym (Problem!) skrev 2023-12-11 18:32:49 följande:
    Hade släppt det direkt, ärligt talat.
    Japp det hade jag definitivt också gjort. Allt du skriver tyder på dödsdömt. Möjligen en kortare rebound fling men inte mer än så.
  • Anonym (Hmmm ....)

Tyvärr tolkar jag det som att du har hamnat i friendzone. Detta pga att han pratar så mycket om sin relation med frun och att du är en "så bra lyssnare". Låter verkligen inte som att han är flirtig och vill ha en relation med dig. Möjligen säger han inte nej till sex efter er middag. Men mer än så är mycket tveksamt.

• Anonym (Hmmm ....)
    Anonym (Vill han mer?) skrev 2023-12-14 21:12:46 följande:
    Ja exakt så! Vi ses på jobbet och sen skriver vi med varandra efteråt. Det är ju bara i nån vecka detta har eskalerat. Han frågade mig om min favoritmat. Och därefter sa han att han skulle bjuda mig på den rätten, att jag skulle säga ett datum så lagar han till oss. Typ så gick det till Men det är lite pirrigt för ingen på jobbet vet nåt. 
    Så han ska laga middag till dig i sitt hem där han bor med sin fru? Ja, det kan nog bli intressant. 

Svar på din andra fråga. Ja, man (män) hör av sig så mycket när de hittat nån som orkar lyssna och ger dem egobost, något han behöver just nu.
Svar på tråden Är han intresserad?