Anonym (Hedda) skrev 2023-12-12 22:10:23 följande:
Vad jag tror rent spontant är att han vill vara mer än bara en kompis med dig..
Män brukar inte dela sitt liv, osv med "vem som helst" ...
om dom inte känner något spec för personen..skulle jag säga..
Så att han är intresserad av något mer än bara vara kompis, ja det tror jag, men vad "mer" betyder mer exakt är ju lite svårt att säga..är det "bara" sex eller en fling han är ute efter eller är han t.o.m kär. kanske, det är ju svårt för oss att säga..
Men samtidigt, OM han är en normal intelligent man haha och bara var intresserad av sex så skulle han nog INTE välja en kollega att ha en "fling" med, eller hur?
Tänk så här...Om DU ts hade varit i hans situation (med seperation, osv) och bara var intresserad av en fling eller sex, skulle du ha valt en kollega då? //
Nej det försöker man väl undvika för att slippa pinsamma situationer på jobbet om inte annat..Spec om ni jobbar på en mindre firma eller nära varandra..
Nej jag håller med dig på alla punkter och det är därför jag analyserar så mkt

Vi skämtar mkt med varandra blandat med mer allvarliga samtal. Det gör han inte med nån av de andra på avdelningen? sen vet jag inte, han kanske bara ser mig som en god lyssnare och bollplank. Han har ju sagt att han är så tacksam för mitt stöd och inlyssnade? samtidighet som han bokar in aktiviteter som midddg ihop, träna ihop nästa vecka osv?