Inlägg från: Tusse89 |Visa alla inlägg
  • Tusse89

Två positiva gravtest och ett negativt digitalt

De är olika känslighet i dem så därför kanske det inte syns på den digitala som är minst känslig. Här ser du skillnaden på mina två test, den undre är samma test som du tog och den övre ett från testlagret som har lägre känslighet. Vänta en dag eller två. :) 

• Tusse89

Förstår det, måste vara jättejobbigt att vänta. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av hormonsprutan om den kan sitta i länge? Har du kontakt med någon klinik som du kan rådfråga? Du kan ju pröva annars att köpa olika test-stickor från ex andra märken om du vill se om de skiljer sig? Jag fick positivt på ett digitalt idag och är på 14 dagar efter ÄL och fått negativt på de digitala innan dess:)

• Tusse89
    Jenka92 skrev 2023-12-13 17:40:10 följande:

Den ska enligt FASS vara ute ur kroppen efter 10 dagar 🙂 jag tänkte vänta till helgen och får jag fortfarande negativt på digitalt då så ringer jag kliniken på måndag. 
    Så frustrerande verkligen.. vet inte vad man ska tro på. Men är väl bara att ha is i magen och vänta till i helgen. 

Vad kul att du fick äntligen positivt där! Stort stort grattis 😀😀
    då kanske det är samma för mig förhoppningsvis att jag också får positivt på dag 14.

tack snälla. Ja precis, håller tummarna för det!! Har du testat igen? 😌
Svar på tråden Två positiva gravtest och ett negativt digitalt