• Meddelande borttaget
  • Anonym (Bgbf)
    Anonym (e) skrev 2023-12-17 13:13:57 följande:

Men ta i mer för en enkel fråga, vaknat på fel sida? Om man skriver flera trådar från exakt samma frågeställning (inte situation för då hade jag inte frågat )kan det vara FÖRDELAKTIGT för TS att fortsätta i tråd nr 1 istället så vi kan utgå från svaren i att stödja TS.

tack för trevligheten och vad sjutton du avslutade inlägget med // Solig

Det ska Alltid vara någon i alla trådar som skriver så.
  • Anonym (Bgbf)
    Anonym (e) skrev 2023-12-17 13:13:57 följande:

Men ta i mer för en enkel fråga, vaknat på fel sida? Om man skriver flera trådar från exakt samma frågeställning (inte situation för då hade jag inte frågat )kan det vara FÖRDELAKTIGT för TS att fortsätta i tråd nr 1 istället så vi kan utgå från svaren i att stödja TS.

tack för trevligheten och vad sjutton du avslutade inlägget med // Solig

Så jäkla onödigt att ens påpeka. Låt folk skriva nya inlägg. jag gör det också. Ibland vill man bara göra så. 
  • Anonym (Bgbf)
    Anonym (e) skrev 2023-12-17 15:51:27 följande:
    Jaha, så produktivt att anmäla min genuina fråga. För TS. För de som faktiskt vill svara utan att bråka.
    Vem har gjort det menar du? För jag har inte gjort det. Mitt inlägg blev med borttaget där jag sa ifrån till dig. Så det är nog någon annan. skyll inte på mig. 
Svar på tråden Har jag borderline eller har jag varit med en narcissist som försöker få mig att känna mig galen?