Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Träffar min dejt någon annan?

Det är inte så att han typ.... jobbar? Eller har en vän som bor där?

• Anonym (Hmm)

Ok hela nätterna också... Ja vad ska man göra... Har ni kommit överens om att vara exklusiva? För det verkar som att han träffar andra också. Du kanske inte ens var den han träffade först av er två.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:14:57 följande:
    I nästan två månader nu. 

Jag tyckte vi klickade bra och jag trodde han tyckte om mig lika mycket också, men varför skulle han börja dejta någon annan samtidigt Isåfall? 
    Han berättade även att han inte hade dejtat på länge innan vi började träffas. 
    Möjligt, men har ni kommit överens om att vara exklusiva eller inte? För annars är det ju fritt fram. I dagens dejtingvärld ska man aldrig anta.... Spelar ingen roll hur bra man klickar så är det bra att ha korten på bordet.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:22:06 följande:
    Jag trodde först att det kanske handlade om att han hälsade på någon vän.
    men att han varit där hela nätterna som gör att jag börjar fundera hur det ligger till.

Vi har inte pratat om att vi är exklusiva.
    Han har bara sagt att han gillar mig mycket och han inte känt så för någon på länge och sånt så jag trodde att vi hade nånting.
    Ja, det kanske ni har, men han är singel så... Kanske ta snacket om att inte träffa andra?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:26:55 följande:
    Ja, Han sa att han fick starka känslor för mig.
    och jag för honom också, så jag har inte ens tänkt på någon annan kille sedan vi började träffas.
    Är det konstigt om jag inte vill fortsätta träffas om han nu har dejtat någon annan samtidigt? 
    Nej du är inte konstig. Jag tror de flesta helst vill att man inte dejtar andra samtidigt. Men sätt inte igång att träffa andra bara för det. Stå för dina gränser istället.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:59:39 följande:
    Det som var ännu mer märkligt var att han sa att han inte har dejtat någon på länge innan han träffade mig.
    Och sedan när vi börjar dejta och det känns seriöst så börjar han helt plötsligt träffa andra också. 
    Jag vet inte hur jag ska göra eller hur jag känner för honom nu längre
    Men du vet ju faktiskt inte om han träffar någon annan eller inte.... 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:24:54 följande:
    Jag tror inte jag kan acceptera att han dejtat någon annan samtidigt.

Känner även att han förmodligen kommer ljuga om det ifall jag frågar honom. 
    Oj då... Om du redan känner att du inte kan lita på honom så undrar jag hur du ens kan se en framtid bortom dessa två måndader.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:31:47 följande:
    Nej. Samtidigt som jag känner att jag inte kommer få ett ärligt svar.

Vi ska ses imorgon, hade jag inte haft känslor för honom hade jag redan ställt in det.
    och tror inte längre på att han faktiskt menade något med att han sa att han gillade mig så mycket. 
    Fråga honom rakt ut då. Du märker väl om han ljuger.
Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?