Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Träffar min dejt någon annan?

Hur länge har ni dejtat?

låter som om han har någon annan dejt också. Det är ju oftast så tyvärr.

• Anonym (Dejting)

Det kan också vara föräldrarnas hem.

Bruksr han inte berätta lite om sin fritid?

• Anonym (Dejting)
    Anonym (?) skrev 2023-12-17 22:16:31 följande:

....och alla på forumet skulle kunna veta det ...hurrdå?
    Ta ansvar för ditt liv och de du träffar, eller - dejta inte på nätet om du är så osäker.

Och där dök den där ilskna butterkakan upp igen. 
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:14:57 följande:
    I nästan två månader nu. 

Jag tyckte vi klickade bra och jag trodde han tyckte om mig lika mycket också, men varför skulle han börja dejta någon annan samtidigt Isåfall? 
    Han berättade även att han inte hade dejtat på länge innan vi började träffas. 

Okej om han sagt att han inte dejtat på ett tag så är det väl så. 

i börjannav en relation är det ju som allra mest oroligt. Ganska skönt också inte vara alldeles genomskinlig på en gång. Fortsätta leva sitt liv utan att redogöra allt.
    Men frågan är vara hur långt ni kommit med att beskriva era känslor för varandra.
    Du skriver att du trodde han tyckte om dig lika mycket. Har han sagt i ord något om hur han känner för dig?

• Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:22:06 följande:
    Jag trodde först att det kanske handlade om att han hälsade på någon vän.
    men att han varit där hela nätterna som gör att jag börjar fundera hur det ligger till.

Vi har inte pratat om att vi är exklusiva.
    Han har bara sagt att han gillar mig mycket och han inte känt så för någon på länge och sånt så jag trodde att vi hade nånting.
    Okej, då har han ju verkligen bekräftat att han har känslor för dig.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:26:55 följande:
    Ja, Han sa att han fick starka känslor för mig.
    och jag för honom också, så jag har inte ens tänkt på någon annan kille sedan vi började träffas.
    Är det konstigt om jag inte vill fortsätta träffas om han nu har dejtat någon annan samtidigt? 
    Du ska inte dumpa honom nu. Försök med alla medel tänka på något annat. Kanske till och med ta bort ditt tinderkonto. Låt absolut inte de här funderingarna styra.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (?) skrev 2023-12-17 22:30:37 följande:
    Och med det menar du vad??
    Det jag skrev 
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 22:35:04 följande:
    Okej. Ska jag börja dejta andra killar också tills vi pratat om att vi är exklusiva?
    För jag trodde på något sätt att vi inte dejtade andra samtidigt.
    Tycker inte du ska ta några beslut baserade på hur du tänker att han kanske gör. 
    Att behålla Tinder efter två månader beror ju på hur mycket ni hunnit träffas under den tiden. Men vanligt är ju att ha flera kontakter men kanske inte ha sex med flera om känslor är utryckts från bägge håll. Men sånt kan ni ju prata om. Hur ni gör och vill ha det med öppet förhållande eller inte.
  • Anonym (Dejting)

Har han ett arbete som gör det svårt ta dig hem regelbundet? Jag vet en som brukar bo i din båt som ligger nära jobbet. Ja men du vet säkert lite om hur han arbetar eller pluggar, har familj och vänner som han kanske brukar sova hos.

• Anonym (Dejting)
    Anonym (Dejting) skrev 2023-12-17 23:04:58 följande:

Har han ett arbete som gör det svårt ta dig hem regelbundet? Jag vet en som brukar bo i din båt som ligger nära jobbet. Ja men du vet säkert lite om hur han arbetar eller pluggar, har familj och vänner som han kanske brukar sova hos.

Alltså inte dig och din, men sig och sin
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:12:04 följande:
    Han har bil han åker till jobbet.

Som ett exempel senast han var ledig så åkte han någonstans runt kl 13. Sedan var han kvar där till han åkte hem 9 på morgonen. 
    När han skulle jobba dagen efter så åkte han hem runt 22 på kvällen sedan till sitt arbete på morgonen som vanligt.

Och det började för kanske 2 veckor precis efter han berättat hur mycket han gillar mig, och han sa även att han var kär i mig. Så jag vet inte hur jag ska tolka det. 

Okej. Tycker du ska fråga om han träffar någon annan. 

Du vet att du måste gå in på profilsidan två gånger efter varandra för att få senaste uppdateringen med rätt avstånd.

• Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:21:47 följande:
    Han har alltid haft samma avstånd tidigare när vi inte setts (Hemma).
    Sedan sa han en gång att han bara skulle vara hemma och jag råkade se att hans avstånd hade ändrat sig, och sedan dess har jag börjat kollat ganska ofta för att se.

Jag vill bara radera appen, eller sluta träffa honom eller något. Jag vet inte hur jag ska göra. 
    Vågar du inte fråga honom?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:24:54 följande:
    Jag tror inte jag kan acceptera att han dejtat någon annan samtidigt.

Känner även att han förmodligen kommer ljuga om det ifall jag frågar honom. 
    Ja alltså ett sätt som jag själv inte skulle använda mig av, men dom en kompis gjorde i början av ett förhållande för att få rätsida. Var att göra en profil med utgångspunkt på hitta kk med fejkbilder och lyckas matcha med killen i fråga. Hon dumpa honom.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-17 23:36:09 följande:
    Skrev hon med killen också? 
    Eller matchade hon endast och det räckte för att hon skulle dumpa?

Jag tyckte hon hade tappat det som gjorde en sån grej istället för att fråga rakt ut. Men men hon hade väl sina skäl. Iaf tror jag de chattade en kväll typ. Han hade skrivit att han hade ett öppet förhållande. Vilket de inte hade. Men som sagt det är galet gå till väga så. Låt inte han styra dig så, in på konstiga vägar. Svartsjuka är osunt men ibland oundviklig. Då är det bättre vara ärlig med funderingar. Bättre förlora en del av stoltheten i att inte fråga och istället göra osunda grejer.

Svar på tråden Träffar min dejt någon annan?