Anonym (Kvinna) skrev 2023-12-18 17:36:42 följande:
Det är helt legitimt att fråga honom TS. Berätta att du noterat att hans avstånd ändrats många gånger och att han där mer är aktiv på Tinder. Fråga när ni ses så du kan se hans reaktion. Det är absolut på tiden att fråga om ni ska dejta exklusivt eller inte. Vill han inte det så är det upp till dig om du vill lägga mer tid på honom eller inte.
Visst! Jag föreslår denna formulering. Naturligtvis endast utifrån kärlek och omtanke.
Hej Gullet!
Jag har den senaste tiden följt dina förehavanden så får du får på Tinder. Där har jag sett förflyttningar av din position till olika platser vid olika tidpunkter på dygnet. Du har även tillbringat din dygnsvila på annan plats än din folkbokförda adress.
För en fortsatt god relation vill jag att du redovisar dina resor, vilka du har träffat, och vad syftet för dina resor och möten har varit.
Vidare kommer varje fortsatt försök att dölja din vidare positionering via sociala medier, att ses som en fientlig handling, att du inte är att lita på, och att du inte älskar mig längre.
Hoppas på ett fortsatt gott samarbete!
Puss!
Din egen lilla älskade Stasina!