• Anonym (Sara)

Vätska i fel strupe

Satt och drack te. Hade huvudet lite lutande bakåt för jag ville dricka några klunkar på en gång. Det var lite varm men inte alls så man brände sig. Plötsligt säger mitt barn något roligt och jag börjar hosta. Det te jag kände att jag hade i munnen kom ut när jag hostade. Är orolig för att det ska gå kommit ned en mängd till lungorna. Hade lite pipande andning ett tag efter hostattacken slutade, Vad bör jag göra nu? 

• Svar på tråden Vätska i fel strupe
  • Anonym (Sara)

Detta kändes inte som någon kallsup. Jag hade ju huvudet bakåt så det tog väl någon sekund innan jag kunde lflta huvudet framåt och börja hosta. 

• EpicF
    Anonym (Sara) skrev 2023-12-19 01:03:19 följande:

Detta kändes inte som någon kallsup. Jag hade ju huvudet bakåt så det tog väl någon sekund innan jag kunde lflta huvudet framåt och börja hosta. 

Det var en kallsup fast med the. Och det är inget farligt. Obehagligt, absolut.
  • Anonym (Sara)

ok. Tack för svaren. Då behöver jag inte ligga här i sängen och invänta min död. Cool

• EpicF
    Anonym (Sara) skrev 2023-12-19 01:53:55 följande:

ok. Tack för svaren. Då behöver jag inte ligga här i sängen och invänta min död.  // Cool

Tekniskt sätt kan man dö av vad som helst. Men att dö av en tidigare kallsup är extremt ovanligt. 
Svar på tråden Vätska i fel strupe