Tror jag smittat honom med herpes
Hej!
jag har träffat en kille i ca 2 mån och han har skrivit sms varje dag och om det blivit tyst har han skrivit igen och visat väldigt stort intresse.
för ca 2 veckor sen hade vi sex med kondom men jag misstänker att jag kanske kan ha smittat honom med herpes ändå. Jag hade ett litet utbrott strax innan och ett pyttelitet sår som var torrt så jag i min dumhet trodde kondom skulle vara safe. Har i efterhand googlat sönder och insett att det kan smitta ändå, varsomhelst i ?badbyxeområdet?. Såret satt på utsidan av min yttre blygdläpp.
Nu i söndags när vi skrev med varandra så sa han att han hade ont i lederna. Sen var det som vanligt att vi frågade vad vi skulle göra osv. Sen blev det bara helt tyst. Han har inte skrivit eller svarat nånting mer.
jag kanske aldrig får veta om han blev arg på mig pga att han fått herpes men jag kan inte komma på nån annan anledning till varför han vill ghosta mig.
jag har svårt att leva med insikten att jag kanske förstört hans liv. Jag vet ju själv hur mycket jag hatade den killen som gav mig skiten. Jag hade ju tänkt berätta innan om vi hade tänkt ha oskyddat sex men har kanske fått dålig sexualundervisning i livet och trodde kondom skyddade. Nu vet jag bättre.
är av olika anledningar så himla rädd och ledsen för att bli ensam kvar i livet. Var så glad av att ha träffat denna fina kille och nu äter det upp mig totalt att han förmodligen tycker jag är lösaktig och smutsig/äcklig.
nån mer som råkat smitta någon som blev arg eller gjorde slut?