• nyfiken1967

Stor kukbur

Hej

Söker och har inte funnit en tillräckligt stor kukbur. Det är inte kuken som är stor utan pungen. De flesta ligger runt 4-5 cm i omkrets men jag behöver 7,5 cm på själva låsringen. Har sökt och även frågat i sexbutik men utan resultat.
    Vill ha en i stål.
    Kan ju inte gå omkring olåst tänker jag Obestämd

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Stor kukbur
  • Anonym (kukbur)

Det närsta jag kan komma finns här. Dock så är det förmodligen inte heller det du söker efter. 😊
    Tänker mest på storleken...

https://real-feel.company.site/products/BDSM-Manligt-Kyskhetslas-Med-Elektrisk-Stot-p614577584

• Robert 832

Har du haft en tidigare? Måttet som står angivet på siterna är inte omkretsen men diametern. 7.5 cm i diameter låter galet mycket för att trycka en pung igenom.

• nyfiken1967

Jag har provat och har mätt. 75 mm är det om båda ska igenom. Skrev visst omkrets men menar diameter och det är innerdiameter. Den i länken är 55 mm innerdiameter och det finns inte en chans att få på en sån.

• Anonym (kukbur)

En kula i taget? 😉

• Lazzi
    Anonym (kukbur) skrev 2023-12-20 12:05:16 följande:

En kula i taget? 😉

Så klart en kula i taget då funka de 
  • Anonym (?)

Varför vill man ha kuken i en bur? Förklara grejen för en som inte fattar alls.
    Är väl mycket bättre om den finns tillgänglig för henne att smeka och smaka när hon önskar?

• Anonym (Tihi)

Haha trodde du syftade på Fiffi. Vad är en bur för nåt aldrig hört talas om ? 

• Anonym (kukbur)

Du kan ju alltid be någon verkstad att tillverka en låsring åt dig, ta med en 50 mm och be de göra en likadan i rostrfritt stål i 75 mm istället. Sedan får du bara hitta på något vad det ska vara till, behöver inte visa resten 😅😁

• Robert 832
    Anonym (?) skrev 2023-12-20 22:40:03 följande:

Varför vill man ha kuken i en bur? Förklara grejen för en som inte fattar alls.
    Är väl mycket bättre om den finns tillgänglig för henne att smeka och smaka när hon önskar?

Eftersom ens partner sitter på nyckeln så är den tillgänglig för henne när det passar henne samtidigt som den inte är tillgänglig för honom själv utan han måste gå sugen tills det passar henne.
    Vissa gillar maktförskjutningen i det, själv tycker jag det är rätt härligt att gå kåt, frustrerad och sukta efter henne.
Svar på tråden Stor kukbur