Sällan..
Har pratat massor om detta, försökt med massor med saker. Förhört henne om hon ens gillar mig när hon då inte kan tänka sig ha sex längre, och hon kan liksom inte svara på det på riktigt. Jag fattar det inte alls verkligen hur hon inte själv kan se hur det förstör vårt förhållande mer och mer.
I övrigt är allt rätt bra. Älskar vårst barn och kommer älska nya med, och bra rutiner på vardagen. Allt flyter på. Bygg hus sen en tid tillbaka och allt i livet är bra, men detta fortsätter bara åt fel håll.
Verkar inte viktigt liksom, bara i stunden när vi pratar om det, sen dör det och jag vet inte vad jag kan göra ens hon har inga förslag. Men jo hon älskar mig massor och jag jätte snygg(har ju däremot gått upp en del på sistone, men verkar inte hjälpt även när jag är tränad heller)
Men vill ändå inte ha mig utan verkar nästan äcklad av att vi gör det.
Men ja har ju då krånglat med detta länge, även innan vi fick barn ( senast det var någorlunda bra var faktiskt första graviditen, men inte denna, tvär stopp).
Men iallafall uptäckte av en slump hennes historik på telefonen. Och hon kollar då porr Varje.jävla.dag...
Hur länge hon gjort det vet jag inte. Inte för att det är emot mig egentlige, men då hon inte vill göra nåt med mig. Men sen går och kollar porr och tar på sig själv känns så jävla dåligt, verkligen helt förstörd av det här nu, hon verkar inte göra det nån längre period, kanske mest bara för att komma och inte mer än så. Men fan alltså..
Har inte pratat med henne om att jag vet om det, vet inte ens hur jag skulle ta upp det och allt är redan skit på sexfronten, har ordnat i efterhand så jag kan se vad hon surfat på i routern ( dåligt jag vet) mest för att se hur långt hon tagit det här egentligen, vilket är långt.
Igår tillexempel det som fick mig att skriva här. Vi var båda och jobbade hemma samtidigt, händer typ aldrig. Barn på förskolan så helt ensamma. Och jag sa väl typ "vi kan ju passa på att gå in och du vet" lite flörtande. Men det gick inte, inte lust alls, sen fortsatte hon med sitt. Nån timme senare drog jag för att hämta barn och lite gäster som vi skulle ha senare på kvällen. Var kanske borta en timme. Och kom sen hem igen.
Såg sen idag att nog fan hade hon direkt efter det att jag åkt, börjat titta porr...
Vet inte vad fan jag ska göra. Som sagt egentligen inget emot det, men hon gör ju uppenbarligen hellre såhär än att ha det med mig.
Mitt självförtroende är i botten, känner mig så jävla ful, äcklig och sårad.
Men med det sagt, hur är det på hemmafronten med fördelning av hushållssysslor? Många kvinnor tappar sexlusten på grund av att dom måste göra det mesta hemma. Nåt att tänka på kanske.