jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å
eftersom allt är så trist just nu. det enda som gör mig glad är när jag går in på en mat affär å plockar allt som jag känner att jag får lust att äta. jag brukar säga till mig själv att jag förkänna det.
eftersom allt är så trist just nu. det enda som gör mig glad är när jag går in på en mat affär å plockar allt som jag känner att jag får lust att äta. jag brukar säga till mig själv att jag förkänna det.
förtjäna
ja, kanske det. jag vet inte riktigt just nu. jag får väl avvakta å se vad som kommer attt hända med mitt liv. det var trevligt att prata med dig. det gjorde det hela mycket lättare. nu ska gå å lägga mig å försöka sova. du får godnatt från mig å sov så skönt. dröm sött. natti i natti. hoppas att vi hörs i morgon. en stor krammmmmmmmmmmmmmm från mig till dig.
hej på dig dagdrömmare:
jag har mått faktiskt mycket bättre idag. vet inte riktikt varför, men har inte känt mig så ledsen idag. tack å lov.jag har sovit ganska bra, ätit mycket. å vilat mycket. känner mig som en riktig larmask. jag hari princip inte gjort någonting.......
själv då? jag läste att du gick å låg dig ganska sent. hoppas att du har oxå mått bättre idag. vad synd att inte är inne. så vi kunde chatta lite, men det kan vi göra en annan dag kanske. en stor krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm på dig......................... SABIAAAAAAAA
hej.
var roligt att du är inne.
berätta! hur känner du dig idag? har du gjort något kul idag?
jag ska gå tillbaka imorgon å jobba, men har ingen lust å andra sidan det är så tråkigt att vara hemma hela dagarna.
vad roligt för dig.
jag tror att det bästa är om vi håller oss sysselsatt. då slipper vi tänka så mycket på barn.................. det är faktiskt skönt när jag inte tänker så mycket på det hela. du vet behandling å grej.
varje gång som jag är tillbaka på mitt jobb då tror de att jag var hemma på pga att jag är gravid, men de frågar inte.
jag tror att det är det som gör att jag mår jättedåligt. för skulle vara mycket lättare om de frågade mig rakt ut, då kunde jag svara de.
jag tror att imorgon efter jobbet ska gå å titta förbi frisk evett. försöka komma i gång med lite tränning. jag för att jag pratade med min man idag å vi ska åka till brasilien i januari. då vill jag inte kämmas att ta på mig bikin.
hallååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
Var är duuuuuuuu???????????????????++