• dagdrömmare

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

har ni funderat nått på adoption?
    Jag brukar läsa lite om det ibland. det känns som en livliva, man vet att man kan få barn i framtiden även om de inte är ens egna. Innan jag var gravid så såg både jag och sambon det som ett naturligt val om det visade sig bli svårt att få egna barn, men nu när vi har fått ett barn så vill vi så gärna få ett barn till och göra det på riktigt och få ta med barnet hem från förlossningen.

• dagdrömmare

men skönt att de stödjer dig i att du är hemma fast du inte är "sjuk" rent fysiskt menar jag då

• dagdrömmare

bryr mig inte om stavningen alls, märker det oftast inte. har själv för nånga naglar för mitt tangentbord så det blir lite fel ibland här med

• dagdrömmare

Pluggar till lärare men jobbar inom omsorgen vid sidan av som personlig assistent och som vårdare på ett gruppboende för autister.

• dagdrömmare

ja då förstår jag att det känns ännu värre när detta är er ända chans men ni har många försök kvar det är inte kört än

• dagdrömmare

Vi funderar på att bli fosterfröräldrar också, det är ju ett sätt också. jag har alltid velat hjälpa barn som har det svårt.

• dagdrömmare

Vill också bli gravid igen men är lite orolig hur det kommer att gå nu efter det här md cystan och att jag bara ha en äggstock kvar. Täk om det händer nått med den andra äggstocken. Utomkvedes är min värsta mardröm just nu

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å