• dagdrömmare

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

måste ni vänta på provsvaren innan ni får försöka hemma också?

• dagdrömmare

Ja precis och barn här i sverige som ingen älskar, som blir misshandlade, blir aboterade. Varför kan inte vi som vill ha barn få då

• dagdrömmare

prova soffan

eller badrummet det påminner ju lite om sjukhusmiljö kanske funkar rent psykologiskt Kakel, naket, kalla ytor stark belysning

• dagdrömmare

Vi vill börja nu men jag blöder fortfarande har gjort det i 33 dagar nu trots två skrapningar

Sen måste jag kolla så att det inte blir några problem med mitt ärr har ju ett långt bikinisnitt där sen operationen och jag vill inte få problem med det när magen växer.

• dagdrömmare

Läkarna sa att vi kunde försöka när jag slutat blöda men jag tro att hon pratade utifrån MF:et då. Ärret pratade vi inte om men jag ska på återbesök den 13 så då ska jag försöka. hinner nog inte få ÄL innan dess ändå verkar det som

• dagdrömmare

Vi väntade tom med att börja försöka för att allt skulle vara klart md huset tills bebisen kom. Nu känns det helt patetiskt att man väntade och slarvade bort så dyrbar tid

• dagdrömmare

Tänk alla de gånge man var rädd för att man hade blivit gravid när man var ung och då gick man ändå på p-piller.

• dagdrömmare

precis som om man inte förtjänar att få ett barn.

har definitivt slutat att tro på gud iallafall

• dagdrömmare

totalt knäpp är jag iallafall för flera gånger i veckan tänker jag -Jag kanske är gravid igen då ja tex mår lite illa, ser min tjocka mage, är lite yr.
    Vi har ju inte ens haft sex på flera veckor och det är totalt omöjligt

ja om man inte ska tro på gud då iallafall och jungfrufödslar

• dagdrömmare

känner mig hemsk när jag beklagar mig för dig jag har ju fått ett barn. Tycker våra nio månader var så länge innan vi blev gravida men det är ju ingenting mot var ni har fått stå ut med.

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å