• sabia

jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å

tänk dig de är så fattiga å ändå har alla barn. 3 eller 4 medan jag har gått å planerat att skaffa barn när det verkligen kändes rätt. med ekonomi å allt annat då vill barnet ej komma. det så orättviss.

• sabia

hemma jag kör som vanligt, men jag tror inte att jag blir gravid hemma. alltså du vet jag har tappat tron av att bli gravid i min sängkammmare.

• sabia

när tänker ni fortsätta igen?

• sabia

tänk, vi som har så mycket kärlek att ge. jag brukar skoja med min man å säga att han ska förbli min lilllebabys. då blir han inte så glad . han säger att jag håller på att blir tokig.

• sabia

hördu. va hemsk va? bara för att vi vill så mycket då får vi inte. vem har bestämt detta. det känns lite som om jag är straffat.

• sabia

ja, precis. om jag visst att det skulle vara så svårt då hade jag skaffat barn tidigare.

• sabia

jag bad så mycket förut, men nu det känns nästan som jag är rädd att be. då brukar jag vara rädd ifall han har redan bestämt sig att just jag inte får någon barn

• sabia

hemsk va?
    det där känner jag igen då de satt tillbaka ägget.
    jag kom ihåg att jag kände mig så stolt att jag knappt ville gå ifrån spegel.

• sabia

ja, jag förstår. jag var oxå gravid en gång när jag var 19 år, men tyvärr efter fem månader fick jag missfall. jag kände en sån stor tomheten efteråt.

• sabia

men jag lyckades aldrig blir gravid igen. efter denna graviditet.

• sabia

fan, tiden går så jä....... fort när man sitte framför data. det är dax igen för mig att gå å lägga mig. min sambo kan inte somnar om jag är inte där, å samma sak med mig kan inte somnar om han inte är där. men du ska ha en väldigt stor krammmmmmmm från mig å god natt å sov så gott när du väl går å lägger dig.

• sabia

jag hoppas att imorgor vi båda mår ännu bätre än vad vi gjorde idag..........
    hoppa hoppassssssssss

Svar på tråden jag är så deprimerad å ledsen å arg å å å