• EnAnonumius

Besviken över julen

Fy fan.
    Snacka om gäster från helvetet...

Jag beklagar det som hänt dig TS, det där var inte kul någonstans.

Ett tips, bjud inte in dessa oförskämda människor nästa jul. Skulle de fåras så säg sanningen. Det är det minsta du kan göra, säga sanningen till dem. För så beter man sig inte om man är gäst, även om värden råkar vara familj.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (M) skrev 2023-12-26 11:19:48 följande:

Och som vanligt deltar inte TS i sin egen tråd.

Anonym (??) skrev 2023-12-26 12:26:59 följande:
    Nej hon verkar ha försvunnit, märkligt...
    Då kan ni två gå tillbaka och läsa inlägg #4..
    Inlägg #4 hittas på sidan 1 i tråden.

Det hade ni lätt kunnat kolla själva genom att trycka  på "Visa endast" som finns bredvid varje nick. 🙄

• EnAnonumius
    Anonym (??) skrev 2023-12-26 14:56:06 följande:
    Men varför skriva ett så pass långt inlägg och sen bara försvinna? Ger en bild av att trådstarten inte var seriös. 
    För jobbigt att trycka på "Visa endast" bredvid ett nick för att kolla? 

Gå till sidan 1 i tråden och läs inlägg #4, det inlägget är skrivet av TS.

• EnAnonumius
    Anonym (Kex) skrev 2023-12-26 17:02:38 följande:
    Det funkar tyvärr inte för alla. För mig går det inte att se ?visa alla? och jag kan bara citera inlägget längst ner. (Använder mobil).

Jättekonstigt för jag kunde det innan. Sedan la jag ner fl ett tag. Ångrade mig och skapade ny användare. Nu funkar ingenting och gör det jättejobbigt att hänga med i långa diskussioner. 
    Om appen är knasigt upplagd så bör det vara bakläxa på utvecklarna av den.

Dock så om det handlar om att man använder mobilappen, så kanske man bör vara försiktig med att ta för givet att "som vanligt är TS borta och inte har svarat" i så fall.
    Nej jag säger inte att du har sagt detta, utan jag syftar nu rent generellt.
  • EnAnonumius
    EnAnonumius skrev 2023-12-26 22:01:15 följande:
    Om appen är knasigt upplagd så bör det vara bakläxa på utvecklarna av den.

Dock så om det handlar om att man använder mobilappen, så kanske man bör vara försiktig med att ta för givet att "som vanligt är TS borta och inte har svarat" i så fall.
    Nej jag säger inte att du har sagt detta, utan jag syftar nu rent generellt.
    Glömde detta..
    Det går att använda sig av mobilens webbläsare, så  kan man på vissa mobil webbläsare ställa in så att man kan använda FL i "skrivbords miljö (desktop)..
Svar på tråden Besviken över julen