• Hydrop

Trött på vara singel och alla dejting sidor

Jag kille på 38 år har varit singel i mer än två år. Har försökt hitta en kvinna/tjej att dela livet med utan framgång. Har nog provat alla dejting sidor utan framgång är det fel på mig börjar jag undra. Jag gillar bara tjejer jag läst och fastnat för på sidor men blir aldrig gillad tillbaka vad gör jag för fel. Finns det några tjejer som kan svara på det till mig eller har tips. Kanske finns någon singel tjej här.

• Svar på tråden Trött på vara singel och alla dejting sidor
  • Anonym (herden i julens tjänst)

hoppas också på många bra tips från tjejer som är bra på sådana här saker och som vet allt

• Anonym (Evvi)
    Hydrop skrev 2023-12-26 12:30:57 följande:
    Trött på vara singel och alla dejting sidor

Jag kille på 38 år har varit singel i mer än två år. Har försökt hitta en kvinna/tjej att dela livet med utan framgång. Har nog provat alla dejting sidor utan framgång är det fel på mig börjar jag undra. Jag gillar bara tjejer jag läst och fastnat för på sidor men blir aldrig gillad tillbaka vad gör jag för fel. Finns det några tjejer som kan svara på det till mig eller har tips. Kanske finns någon singel tjej här.

Eftersom vi inte vet något om vad du skriver i din profil, vad du har för bilder, vad du brukar skriva osv. så är det ju helt omöjligt att svara på.
    Annars så tror jag inte så mycket på dejtingappar. Bättre att träffa folk på riktigt eller via Facebook-grupper för gemensamma intressen till exempel.
  • Hydrop
    Anonym (Evvi) skrev 2023-12-26 13:10:24 följande:
    Eftersom vi inte vet något om vad du skriver i din profil, vad du har för bilder, vad du brukar skriva osv. så är det ju helt omöjligt att svara på.
    Annars så tror jag inte så mycket på dejtingappar. Bättre att träffa folk på riktigt eller via Facebook-grupper för gemensamma intressen till exempel.
    Jag berättar om mig allmän info och har nya bilder på mig lite olika. Tänkte jag kanske inte behövde skriva allt här för att få tips
    Hydrop skrev 2023-12-26 13:31:46 följande:
    Jag berättar om mig allmän info och har nya bilder på mig lite olika. Tänkte jag kanske inte behövde skriva allt här för att få tips
    precis, tjejer har ofta samma smak
  • Anonym (Evvi)
    Hydrop skrev 2023-12-26 13:31:46 följande:
    Hur ska vi hjälpa dig med vad du gör fel, vilket ju var din fråga, om vi inte har någon aning om hur du gör?
    Anonym (Evvi) skrev 2023-12-26 13:51:44 följande:
    Hur ska vi hjälpa dig med vad du gör fel, vilket ju var din fråga, om vi inte har någon aning om hur du gör?
    berätta hur killar ska göra
  • Anonym (Svårt)

Jag är kille, men ibland kan det ju vara svårt att säga vad som är rätt eller fel, mer en känsla man får när man ser en profil,

Men detta kan kanske vara svar på några frågor.

">

• Anonym (Bara 2 år?)

Du har varit singel i 2 år? Hur har du stått ut? 

• Anonym (Surfade)

som man: hr du lite övervikt och eller är du tunnhårig eller fula tänder eller dålig hy. Något av det kan nog räcka för att få noll respons.
    Som kvinna: överviktig eller kort hår eller fejkad hårfärg typ turkos, alternativt överdrivet sminkad - ta da inga svar

tyvärr men dejta på nätet är brutalt

Anonym (Svårt) skrev 2023-12-26 14:19:27 följande:

Jag är kille, men ibland kan det ju vara svårt att säga vad som är rätt eller fel,
    ">

frågan är ställd till tjejer, de tycker inte att det är svårt att säga hur en kille ska vara och göra

tjejer

tjejer
Svar på tråden Trött på vara singel och alla dejting sidor