Vad tycker egentligen svenska män om tjejer från mellanöstern?
Heej,
Jag är en tjej från mellanöstern som kom till Sverige, Lund sent på 80 talet när Sverige var Sverige och jag fick växa upp med svenskar så jag känner mig 100% svensk. Jag är utbildad och min familj är akademier med läkare och doktorander. jag har en egen lägenhet och jag måste säga att det är jag som oftast betalat mer i mina relationer, vilket jag inser är dumt.
Flyttade till Stockholm för 10 år sen och egentligen bara dejtat svenska killar, från Östermalm, Täby, Danderyd osv. Dem gillar att vara med mig, dem säger att jag är den chillaste personen dem har varit med, jag är varm, omtänksam men varje gång det är på väg att bli seriöst så tar dem en svensk tjej som jag antar passar in i deras värld.
Tjejerna är varken sämre eller bättre än mig förutom att jag måste säga själv de ser oftast inte bättre ut än mig,
Jag har en fråga, är det så att ni svenska män vill helst ha en svensk tjej för att det ser bättre ut? Blir det ett status fel att komma med en invandrare tjej, spec från mellanöstern?
Tacksam för analys och reflektion från er haha.