Inlägg från: Anonym (Hedda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hedda)

Gå tillbaka till min fru efter separation?

Men alltså förälskelse är bara en känsla som du har eller kan ha för en person under en kort tid.-som en kåthetskänsla typ..Sen slutar du känna dig kåt/förälskad och det övergår till kärlek eller till inget alls.

Hade du valt din andra tjej som du bara verkar kåt på just nu, så hade ni väl redan varit gifta om det hade varit äkta kärlek, eller?
    En anledning varför du TROR att du är förälskad i din nya tjej kan ju helt enkelt bero på det du har mellan benen_en kuk, 😂.. Du o din kuk är bara kåt på henne och ingenting annat.. Hon duger säkert för att ligga med i ett par månader, men sen då..Sen kommer du spy på henne om det blir för mycket av henne, typ..

Så blanda inte ihop kärlek med kåthet o förälskelse för guds skull.
    Du verkar älska din fru, men är som alla andra normala karlar tänder du på andra kvinnor..
    Du är inte onormal för fem öre..
    Jag uppmuntrar t.om min man att berätta om tjejer han tänder på och tycker bara det är kul om han tänder på någon ny tjej..Se det som en "spark" i förhållandet bara...

• Anonym (Hedda)
    BlondBimbo net skrev 2023-12-30 03:29:23 följande:

Nej, jag skulle råda dig att glömma din gamla kvinna och satsa på den nya. Har det gått så långt att förhållandet tagit slut så är det oftast bäst att lägga energin och kärleken på den nya.

Varför skulle han glömma sina barns mamma för ett nytt ligg.? .Det behöver inte alls vara det bästa att satsa på någon ny..

Ibland så kan man behöva lite tid ifrån varandra för att komma närmare varandra tillslut..

Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.bara för att det just då verkar "nytt o spännande" . Ställ er frågan hur länge det kommer kännas nytt o spännande istället.. Antagligen så kommer det inte kännas så jäkla nytt o spännande efter ngr år med vem du än väljer.. Men då kan det ju vara bra att man valde någon man älskar istället för någon man bara tände på, kanske?
Svar på tråden Gå tillbaka till min fru efter separation?