Gå tillbaka till min fru efter separation?
Anonym (Dearest) skrev 2024-01-29 18:38:53 följande:
Jag kanske har låtit väl hård ang det. Samma sak där som frågan, vad är lycka, så kan man ju fråga sig vad som är kul? Jag kan uppskatta min frus sällskap men jag känner ingen längtan efter att träffa henne på det sättet eller att vi ska hitta på saker ihop. Men går det att begära efter 15 år ihop? Räcker det med att vi hänger med barnen ihop och att jag tycker det är fint? Och så kan jag träffa mina kompisar annars och ha kul? Med den andra tjejen så var det visserligen en grej jag verkligen gillade med henne, att jag tyckte hon var rolig, hela hennes lite skeva personlighet och kroppsspråk fick mig att le. Ocj vi skrattade mycket ihop. Så känner jag inte med min fru. Men då är jag inte nyförälskad heller i min fru. Vi har snackat mycket om att vi ska ses någon gång i veckan bara hon och jag och käka lunch eller något, men det är ingen av oss som verkar drivande i att få det att hända heller. Att få barnvakt så vi kan åka iväg en helg är väldigt svårt för oss tyvärr. Min mamma är alkis och bor långt borta, min pappa gick bort för några år sedan och min frus föräldrar är så gamla att dom inte orkar bara barnvakt längre.