Gå tillbaka till min fru efter separation?
Nej, jag skulle råda dig att glömma din gamla kvinna och satsa på den nya. Har det gått så långt att förhållandet tagit slut så är det oftast bäst att lägga energin och kärleken på den nya.
Nej, jag skulle råda dig att glömma din gamla kvinna och satsa på den nya. Har det gått så långt att förhållandet tagit slut så är det oftast bäst att lägga energin och kärleken på den nya.
Sen kan jag ju tycka, att ses 3-4ggr i veckan under "betänketiden" inte är det idealiska. Man hinner inte fundera o komma till insikt om saker o ting då man jämt ses. Det gör man först då man inte ses. Där skulle jag föreslå ändring, ex ses varje måndag. Typ, högst en gång i veckan. Gärna mer sällan. Tanken är ju att hitta VAD man vill. Den biten störs om den andra hänger runt axeln var o varannan dag. Det blir mera ett presterande o att visa hur bra man är. "Kolla här hur go mat jag fixat oss", "ska jag ge dig lite massage" osv....inte äkta. Ang svartsjuka o kolla din mobil säger jag bara ALLT SÅDANT BORT!
Tycker inte heller det låter som nån framtid för er. Ni har nog försökt, då räcker det. Tro på att det finns ett bättre liv. Detdär dränerar ju en på energi. Den mening jag genast reagerade på var i första stycket..."hon anstränger sig i att möta mig"...??? DÅ blir det fel, man skall inte behöva anstränga sig, det ska vara äkta. Annars håller det inte. På din fråga hur ofta man tjafsar vill jag säga, det behövs inte ens tjafs, det känns i luften utan tjafs. O barnen känner det. Att ni har sex behöver vi inte gå in på ens, det förstår jag öht inte, i ert läge.
Där har du det - bättre svar kan du inte få än han nästan 60 med livserfarenhet++++. Är bara 50+ men det var så perfect skrivet.