• Anonym (Ida)

Sambos barn, utmaning

Nu vet jag inte hur gammal du är, eller hur din och tjejens relation ser ut i övrigt.

Men i din situation hade jag tagit mig en rejäl funderare på om jag skulle vara kvar överhuvudtaget. 

Du skriver att du längtar efter att bli pappa, och att blanda in ännu ett par i den här helt dysfunktionella situationen låter som bäddat för katastrof. Hon har ju enorma problem med det barn hon redan hur - hur ska det orkas med ett till? Dessutom verkar ni ju vara helt oense om föräldraskap.

Fråga dig själv vad du får ut av detta. Om det verkligen är värt det. Du låter uppgiven och ganska olycklig.

Du har möjlighet att starta om på ny kula, med en tjej som inte har barn sedan tidigare.

• Anonym (Ida)
    Anonym (Hur) skrev 2024-01-02 14:30:00 följande:
    Ja när en 10-åring totalt spårat ur och skrikit att han önskar att sin mamma va död mm då tycker jag det är rimligt att ta ner honom på jorden, få honom att inse innebörden av det han sagt och få honom att skämmas.
    Är jag "labil" eller "psykopat" för det så får jag väl va det då. Du & Rivjärnet92 är ju helt tappade :)
    Bry dig inte om vad de säger. De lever förmodligen i en värld där barn blir empatiska, hänsynsfulla vuxna av att få härja fritt och få belöningar när de beter sig illa, och där man är en ondskefull psykopat för att man tillrättavisar barn som beter sig oacceptabelt.
Svar på tråden Sambos barn, utmaning