• Meddelande borttaget
  • Rivjärnet92
    Anonym (lägg ner) skrev 2024-01-02 12:49:35 följande:
    Jag håller med. När jag läste att han ville se barnet skämmas blev jag så tagen. Det gjorde riktigt ont.
    Samma här. Skar i magen på mig. Mamman borde göra slut och gå i terapi för det är alldeles uppenbart att hon söker sig till fel sorts män.
  • Rivjärnet92
    Anonym (Hur) skrev 2024-01-02 14:40:08 följande:
    Njuter? Är du helt sjuk i huvudet?
    Gör han något riktigt grovt medvetet elakt fel så ska han skämmas för att inte göra om det.
    Och för att bemöta din löjliga kommentar om ägodel så är hon min så länge hon vill det. Min ägodel. Precis som att hon äger mig, jag är hennes.
    Du är ju på riktigt helt sjuk i huvudet. Måtte hon inse att du är potentiellt farlig och dumpar dig.
  • Rivjärnet92
    Aliona skrev 2024-01-03 09:21:52 följande:

Ja jag har läst och undrar över hur folk uppfattar att man får och inte får tillrättavisa sina barn, i synnerhet i så extrema situationer som beskrivs i tråden när en tioåring hotar sin mamma. 

För att det inte är ett hälsosamt sätt för barnet att bli tillrättavisad på? Orsak och verkan, har du hört talas om det någon gång? Både du och mannen i tråden är verkligen inget föräldramaterial. Att inge skam i någon är typ det sämsta sättet att uppfostra ett barn på, i synnerhet i ett barn som dessutom har en npf.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Sambos barn, utmaning