BIM februari 2024
Hoppar in här från januari tråden eftersom mensen kom i helgen. Jag tänkte faktiskt prova Bisolvon tabletter denna gången men är lite osäker när man ska börja och hur länge man ska äta osv.
Hoppar in här från januari tråden eftersom mensen kom i helgen. Jag tänkte faktiskt prova Bisolvon tabletter denna gången men är lite osäker när man ska börja och hur länge man ska äta osv.
Lägger in mig på listan och grattis ni som fått plus! :)
Denna månaden hoppar jag över ägglossningstester och vi kör på varannan dag hela cykeln så får vi se hur det går. Alla de andra månader har jag tagit äl test och vi har gjort det varje dag men nu provar vi varannan och ser hur det går
Denna månaden har jag inte tagit något Äl test alls utan vi har myst på varannan dag ända tills jag insåg att ägglossningen måste vara över. Hade exakt samma symtom som alla andra cykler på exakt samma dagar som det alltid brukar vara med mensvärk och äggviteflytning. Bim på torsdag så är väl bara att vänta och se då. Annars har jag inga andra symtom än vad jag brukar
Grattis till alla som fått plus! Så roligt!
Bim imorgon och har sån mensvärk idag så mensen kommer säkert ikväll eller imorgon
Bim idag så väntar in mensen. Är dålig i magen idag så har sjukanmält mig idag ifall det är något som smittar då jag jobbar inom vården men magen är orolig och lite halvlös och bubblig. Brukar inte bli lös i magen vid mens men den kommer säkert. Annars känns det som vanligt.
Bim+1 idag och testade negativt så känns kört här