• Anni89

BIM februari 2024

Hade förmodligen äl i söndags så bim blir 11/2. Har dock inte kunnat bekräfta äl då jag varit sjuk sedan natten mot måndag och tempen därmed inte är tillförlitlig, men hoppas på att ägget släppte. Känns dock rätt kört denna månad iom att jag är sjuk, känns inte som att kroppen kommer behålla ett eventuellt befruktat ägg då.. Har både något förkylningsvirus och uvi så äter antibiotika. Detta blir 5:e försöket för andra barnet. Första barnet blev till på första försöket så börjar minst sagt bli påfrestande detta, även om jag vet att det är normalt och att många kämpat betydligt längre..

Önskar oss alla lycka till!

• Anni89

Bim idag och mensen dök upp nu på morgonen. Hade först inga förhoppningar på denna cykel då jag varit sjuk men senaste tre dagarna har jag haft lite känningar i magen som jag inte känt igen, så då steg förhoppningarna ändå. Men nej, återigen är det kroppen som spelar en ett spratt.

Detta var femte försöket så inte alltför lång tid egentligen, men då jag har långa cykler har det tidsmässigt gått sju månader.. Första barnet blev till på första försöket så var inte alls beredd på detta. Hade förhoppningar om en vår/sommarbebis nu 2024 men nu lutar det åt att det blir bebis först 2025. Första barnet kommer ha hunnit fylla fyra år, hade inte alls tänkt mig så stor åldersskillnad.. 

Jaja, förhoppningsvis blir det bra ändå i slutändan.

Lycka till ni andra!

• Anni89
    Anonym (Bebis2024) skrev 2024-02-11 09:45:16 följande:

Jag var snabb när jag skrev och la till ett hjärta. Därav alla frågetecken! 

Tack snälla!
Svar på tråden BIM februari 2024