Inlägg från: LillaPingvin |Visa alla inlägg
  • LillaPingvin

BIM februari 2024

Hoppar också in. ☺️

BIM-lista februari 2024

1/2 nellys, andra barnet, femte försöket
    2/2 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket

• LillaPingvin
    Hejkoala skrev 2024-01-11 07:23:55 följande:

Vilket dag börjar ni ta äl-tester? 

min cykel är 24 dagar och enligt cb ska jag börja dag 6.. dvs idag. Men ?vet? min äl sker mellan dag 9-16 , eller egentligen vet jag inte det men det är då jag fått maximal fertilitet de senaste månaderna. Tänker jag kan ju inte ha äl innan dag 9 för det visar ju varje månad annat med testerna.. 
    hur gör ni ? När börjar ni testa? 

Jag börjar testa när mina älflytningar börjar vara väldigt rikliga, vilket oftast är dagen innan fullt utslag. Egentligen har jag rätt bra koll och borde inte behöva testa, men gör det för säkerhets skull och för att det är kul. 😆 Testar bara med billiga stickor från billiga-tester 😊
  • LillaPingvin
    fancyr skrev 2024-02-02 12:08:37 följande:
    om strecket är rosa i verkligheten så grattis!!! om det är grått kanske det är ett spökstreck.. hoppas på det första ;)
    tog ett digitalt nu efter 3 timmar till och jo, jag är gravid!! Hjärta
  • LillaPingvin

Tack hörni! ❤️ Och grattis till er andra som plussat också. 😊 Och jag håller tummarna för resten, att ni också snart ska får ett plus. Ge inte upp, vårt andra tog över två år på sig innan han ville bli till så jag vet verkligen hur det är att hoppas månad efter månad. Lycka till! Nu måste jag berätta för sambon 😆

Svar på tråden BIM februari 2024