• Dilys

BIM februari 2024

Lägger till mig på listan, känner mig ganska säker på att det var mensen som kom för några dagar sen för första gången efter MA i december. Fick helt negativt på "testa tidigt" test imorse också så vågar nog börja försöka igen utan att vara orolig för att några rester är kvar eller att jag skulle få falska positiva test nästa månad.

1/2 nellys, andra barnet, femte försöket
    1/2 hejkoala, trejde barnet, femte försöket
    1/2 pippi12345, tredje barnet, femte försöket
    2/2 LillaPingvin, tredje barnet, tredje försöket
    3/2 Anga, tredje barnet andra försöket 
    3/2 Sopp, 1:a, 5e försöket
    3/2 Jagälskarsommaren, 1a barnet, 19e försöket 
    4/2 Madicken2023, tredje barnet, fjärde försöket
    4/2 Anonym01082121, 2:a barnet, ca försök 9-10
    5/2 Nimet123 , 5e barnet , andra försöket
    6/2 amiilee, 1a barnet, 10e försöket 
    6/2 Längtar, 2a barnet, 10e försöket 
    8/2 Juliab, 2a barnet, sjunde försöket
    10/2 Anonimato, Rainbow Baby, tredje försöket
    13/2 Pälsboll, första barnet
    13/2 Dilys, andra barnet, första försöket efter MA
    18/2 Hsim, tredje barnet, andra försöket efter MA
    20/2 fancy, tredje barnet, tredje försöket
  • Dilys

Oj så många plus redan fast februari precis börjat! Grattis! Solig Hoppas det bara fortsätter komma flera. För min del verkar det som ÄL dröjer längre än jag trott när jag satte BIM i listan, får nog uppdatera när/om jag får ÄL. Inte fått något positivt LH-test även om styrkan på strecket verkat öka på senaste dagarna men långsamt och temperaturen visar heller inget ännu. Tycker jag upplevt andra tecken på ägglossning iaf, får vänta och ser hur dagens/helgens tester och temp utvecklar sig. Jag har aldrig haft något MF eller MA förut, så vet inte riktigt hur det eventuellt kan påverka, men det är väl inte alltför konstigt om åtminstone denna cykeln blir lite annorlunda kanske?

Svar på tråden BIM februari 2024