Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

BIM februari 2024

Friros skrev 2024-01-31 12:16:02 följande:

Hej allihopa!! Kul vi är så många i test djunglen. Hoppas på många fina plus!! Jag testade mig idag bim -4 med clearblue ?1 min snabbt svar.? negativt?. Ska jag ge upp och vänta på fröken röd? Eller ska jag hålla hoppet uppe? OM ni har plussat någon gång, har ni då fått minus på  bim-4 sen + senare? Känns som det testet borde visar någonting, om så bara en skugga. Eller vad tro ni? Skäms Känns som alla plussar sååååå tidigt. 

Skulle säga att det helt beror på när du har BIM efter ÄL. BIM-4 säger ingenting och kan egentligen vara allt från att du testat dig på ÄL+6 till ÄL+12. Så hur många dagar efter ägglossning är du? ◡? 

Jag fick mitt plus på ÄL+10, och brukar ha BIM på ÄL+11. Så hade jag testat mig på BIM-4 hade det varit på tok för tidigt till exempel.
  • Anonym (Hanna)
    Lusse88 skrev 2024-02-16 02:50:14 följande:

Då tror jag faktiskt jag slutar med rosenrot nu. Vad var den ens bra för egentligen? Kommer inte ihåg vad jag hörde om den riktigt....

Rosenrot rekommenderas inte till de som redan har regelbundna cykler och ägglossning. Har läst om flera som använt det trots att de inte behöver och har fått mycket längre cykler, och det ställer bara till det för kroppen. Så har du normal lång cykel och ägglossning runt dag 10-16 så sluta ta det. ❤️ 

Svar på tråden BIM februari 2024