• Gbgmamma

BIM februari 2024

Blåbärsskogen skrev 2024-02-14 10:14:12 följande:

Hej alla! Tänkt hoppa in här tidigare men inte blivit av, men nuså. 
    Har en son på 10 månader och syskonförsök har väl börjat bli aktuellt. Då jag fortfarande ammar så har min cykel inte riktigt hunnit bli regelbunden ännu. Borde ha bim nu i dagarna och tog ett test i måndags för skojsskull men det var så blankt det kunde bli. Tog ett nytt idag och är det bara jag som anar ett till streck??? Hoppas på ett plus med skräckblandad förtjusning om jag ska vara ärlig 🙈
    Slänger in bilder på dagens, de första är efter cirka en timme men de andra är inom tiden.

Jag anar ett sträck på de sista, håller tummarna för dig
  • Gbgmamma
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-14 10:40:13 följande:
    Hur många dagar efter ÄL? 
    Detta är bim +3 jag trodde jag fick mens på bim men så avtog det och kom inget mer. 🥳

Nu håller jag tummarna för att bebis stannar.
  • Gbgmamma
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-14 12:52:54 följande:
    testade du något innan BIM? :) 
    Ja jag testade 2 dagar innan bim dagen och fick negativt samt på bim, samma sak där, negativt. 

Har alltid regelbunden Mens.

Är du också efter bim nu? 
  • Gbgmamma

Grattis till dig, när har du bf? Jag plussade också idag så jag tänker att vi borde vara ganska nära. Hopoas allt går bra för er.

• Gbgmamma
    Bebbe0623 skrev 2024-02-16 17:37:05 följande:

{#emotions_dlg.flower}Jag är gravid!!! 

Stort Grattis 🥳 har ni försökt länge? 
  • Gbgmamma

Jag plussade för några dagar sedan (digitalt) och tog ett nytt test idag från rfsu.

Det visar en nästan osynlig linje fortfarande, är det tecken på missfall då? 

• Gbgmamma
    Flowerpower33 skrev 2024-02-17 09:17:49 följande:
    Jag hade nog provat hålla mig ett tag och inte dricka för mycket och testa senare idag. Jag hade supersvaga test på morgonen men starka mot lunch i början, var så någon dag. Vissa har starkare på morgonen medan andra får starkare senare under dagen 😊
    Tack jag testade igen nu utan att dricka något under förmiddagen.

Det visar mycket starkare som du sa.

Svar på tråden BIM februari 2024