BIM februari 2024
Hej där!
Hoppar in här i tråden då jag ser att det är många av er som är i samma läger som jag själv.
Är idag på ÄL+9 eller 10. Hade starkt streck på RFSU ältest och glad gubbe på clearblue den 11/2.
Går bara och väntar på symtom och känner efter. Har varit gravid två gånger tidigare. Första gången i februari 2022 som slutade i ett MA. Och andra gången i december som slutade i ett ?naturligt? missfall. Längtar så mycket efter barn. Har konstig cykel och svårt att hitta ÄL. Blir alltid så glad de gånger jag lyckas. Hoppas så mycket. Men vågar inte testa ännu! Tänker att jag ska vänta till helgen i alla fall så jag inte testar för tidigt och blir besviken.
Det som ändå har skapat hopp hos mig just nu är att jag har stickningar/nyp i nedre delen av magen/äggstockarna. Blivit mera intensivt idag. Sån känsla har jag haft vid båda mina tidigare misslyckade graviditeter. Även upppevt mig lätt illamående från och till sen igår, men vet inte om jag inbillar mig. Man blir så knäpp. Idag vaknade jag även med spända och ömma bröst. Jag har ganska stor byst och har testat ?guppa? flera dagar och idag är första dagen det ömmar. Så hade jag i tidigare graviditeter med.
Är så rädd men också så spänd! Så blandade känslor. Ville bara dela med några som sitter i samma
båt som en själv. Fint att följa varandra.