• magplask

BIM februari 2024

Oh herregud, visst är det ett streck? Har bim 27 feb och har använt en cb testa tidigt. 

Fick missfall i oktober så jag hoppas så mycket! 
    har tempat också för första gången men började några dagar efter mensen hade slutat och har missat en dag :) 

• magplask
    Cececilia skrev 2024-02-22 07:21:10 följande:
    Ser ut som ett streck! Grattis 🥳 vill du va bombsäker ta en sorts test till 😊

Tack! Jag ska göra det, har inte berättat för pojkvännen än heller. Ska fixa ett digitalt test till imorgon! Det blev ett streck på en gång så jag hoppas så mycket! 

blir mitt tredje barn och hans första isåfall <3 

• magplask
    Maggan777 skrev 2024-02-22 15:58:24 följande:

Det är fint att läsa om flera som sitter i samma båt. 

Jag är på bim -5 (27/2) och håller på att bli galen tror jag. Har ont i brösten och är konstant lite illamående. Tycker dock det jag känner i magen (som svag mensvärk och bubblande känsla) är exakt likadant som jag brukar ha inför mens, därför börjar jag redan tappa hoppet om att det blev någonting den här månaden. 

Jag måste verkligen börja lära mig att leva på som vanligt och inte bara räkna ner till dagarna då man äntligen får ?besked? om man är gravid eller inte. Det är så svårt. 

Jag var helt säker på att det inte blev nåt den här månaden för jag fick pms ?när jag skulle?, men det verkar ju onekligen som att jag är gravid ändå :) symtom på bebis och mens är ju trots allt väldigt likt många gånger så tappa inte hoppet än!
  • magplask
    Anonym (Syskonsförsök) skrev 2024-02-22 20:40:42 följande:
    Vad hade du för symptom & vilken dag plussade du efter ÄL?

Aaa det var väl kort stubin, uppsvälld mage, mensvärk och kände mig nedstämd och väldigt oattraktiv. precis så som jag brukar känna vid pms! 

fick plus 10 dagar efter ägglossning :)

• magplask

Gjorde digitalt test idag som visade gravid 1-2 Hjärta
    åh vad jag hoppas att jag slipper fler missfall nu! Vi är båda 37 år så ?har inte tid? att vänta mer Solig

• magplask
    Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 07:06:05 följande:
    Stort grattis! När var din BIM?

Jag testade negativt nu på BIM-4... Med ett sånt "testa-tidigt" från RFSU =(
    Är på bim -4 idag så 27 feb :) 
    håller tummarna för dig! 
  • magplask

Åh, imorse kom det någon utspädd droppe brunt blod så nu känns allt nattsvart :( 
    så började mitt förra missfall också så nu bara väntar jag på mer. 

jag vet att det kan vara helt normalt osv men jag har ganska nära till katastroftänk så jag hamnar lätt där känner jag. 

fy :( 
    Är ju väldigt tidigt än, är ju fortfarande på bim -2 så hellre nu än sen! 

• magplask
    Minmillis skrev 2024-02-26 13:30:57 följande:

Ska inte spamma gruppen mera nu! Förlåt i förväg Skäms men strecket ser rött ut inom tiden men efter tiden ser de mörkare ut. (Översta testet på bilden här)

Det ska vara två streck :) ser bara ett tyvärr 
Svar på tråden BIM februari 2024