BIM februari 2024
Hakar gärna på här om jag får! Har BIM i slutet av februari🙏🏻
Hakar gärna på här om jag får! Har BIM i slutet av februari🙏🏻
Jag har BIM den 27/2 och testade negativt idag. Någon som fått negativt BIM-5 men sen plussat?
Det är fint att läsa om flera som sitter i samma båt.
Jag är på bim -5 (27/2) och håller på att bli galen tror jag. Har ont i brösten och är konstant lite illamående. Tycker dock det jag känner i magen (som svag mensvärk och bubblande känsla) är exakt likadant som jag brukar ha inför mens, därför börjar jag redan tappa hoppet om att det blev någonting den här månaden.
Jag måste verkligen börja lära mig att leva på som vanligt och inte bara räkna ner till dagarna då man äntligen får ?besked? om man är gravid eller inte. Det är så svårt.
Gjorde digitalt test idag som visade gravid 1-2 
åh vad jag hoppas att jag slipper fler missfall nu! Vi är båda 37 år så ?har inte tid? att vänta mer 
Bim+1 idag och testade negativt så känns kört här 
Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls.
Hejsan! Har läst hela tråden och vill säga grattis till alla plus! Jag är på bim -2 och testade mig idag. Vet inte om jag vågar tro på strecket eller om det är ett spökstreck. Vad säger ni?
Tog ett digitalt nu ikväll 
min mens är 2 dagar sen nu (brukar alltid komma punktligt) och jag fortsätter testa negativt? någon som gjort det och ändå plussat sen?😫
Idag kom min mens som ett brev på posten. Men stort lycka till alla ni som har eller kommer plussa! Kram <3