Inlägg från: Anonym (Syskonsförsök) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syskonsförsök)

BIM februari 2024

Jag är på äl+6 idag men har sedan igår kväll haft sån klåda på hela min kropp & håret.. Kliar sjukt mycket :/ Kan det vara något symptom eller vad händer?

• Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-15 12:58:46 följande:

Mikkans:

Hoppas att det stannar!! Uppdatera gärna :) 

Själv är jag på äl+6, men har inga grav symtom alls förutom lite molvärk och tre starka hugg i livmodern igår kväll.

Hade kemisk grav. förra månaden och då hade jag massor av symtom, så den här månaden tänker jag att det inte tagit sig alls.

Är också på Äl+6 , när har du BIM?
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-15 16:05:05 följande:

Anonym (syskonsförsök):

Då är vi i samma fas! Jag har bim 24/2-25/2 tror jag. Du då??

Har du några känningar??

Har BIM 24:e så exakt samma som dig! Jag är bara trött men det kan ju bero på annat med. Förrigår kände jag en stickande känsla i några timmar på högra sidan men inget mer, du då? Hur många gånger han ni försökt?
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-16 08:05:51 följande:

Mikkans:

Jag håller verkligen tummarna för dig!!!

Anonym syskonsförsök:

Då har vi samma bim också! Det är vårt andra försök, efter kemisk grav. förra månaden... då hade jag massor av symtom men då gick det ju åt skogen också!

Vilket försök är ni på?

Har nästan inga symtom nu tyvärr, på äl+7 idag. 
    Har en dotter på 4 år sen innan, då gick det på första försöket så blev lite bortskämd av det. Jag är 33 år för övrigt. 

Haha helt sjukt vad mycket vi har gemensamt!
    Vi är också på vårt andra försökt och förra gången trodde jag att det hade tagit pagt extremt ömma bröst, rosa flytning 3 dagar innan BIM ( troddet det var nidis).
    Har inte heller några symtom nu och är som dig ÄL+7, när tänker du testa?

Jag har en 6 åring som blev till på andra försöket så man blir ju som du säger bordskämd och tror att det ska gå lika fort hahaha. Jag är 32 år Glad
  • Anonym (Syskonsförsök)
    metalda skrev 2024-02-16 09:43:17 följande:

Hej! 
    Har varit inne och läst och följt sedan tråden startades, men inte vågat skriva i tron om att jinxa eller något. Jag är på äl+12 (bim 19/2) och har haft mycket mensvärk sedan igår, så imorse tog jag ett test - men jag vet inte om det är spökstreck eller inte? Vad tror ni? 

Jag tror det är positivt, ta ett digitalt :)
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Mikkans skrev 2024-02-16 12:43:00 följande:

Tror ni spök? RD4

kan du vända på bilden? ser ut som andra strecket är på fel ställe
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-16 19:22:18 följande:

Bebbe0623:

Grattis!!!

Anonym syskonsförsök:

Haha ja vi har nästan allt gemensamt ju! Hoppas vi plussaf samtidigt denna månad!! Alltså jag skulle sååå gärna vilja kunna hålla mig till bim 25/2. Om jag verkligen bestämmer mig kanske jag kan.

Tog en sticka äl+4, haha så klart var det negativt, så onödigt att ens göra, var något tics jag fick.

När ska du testa?

Hahaa ja verkligen mycket som är samma. Jag var sååååå nära på att testa idag men ville inte utsätta mig för ett neg test. Hade egentligen velat vänta till BIM men kommer inte klara det. Ska vi testa på måndag ÄL + 10? Tänk om vi plussar?! ☺️☺️☺️
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Bebbe0623 skrev 2024-02-16 19:12:01 följande:
    Tack!! 🥹 BIM-3 hade ett MA i november i v.10 så är otroligt glad nu men vågar inte ta ut något i förväg tills jag gått över v.12 denna gång.
    Grattis! ❤️
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-18 08:18:13 följande:

Grattis till er som plussat! :D

Anonym syskonsförsök:

Jag råkade svara dig i en annan tråd, haha lite trött... jag kanske testar tis eller ons OM jag inte kan hålla mig! Men har nada symtom så kanske inväntar mensen bara... men min man vill ta test på bim-dagen iaf så det kommer vi nog att göra iaf :)) hur känns det för dig?

Jag känner ingenting heller faktiskt, man är lixom inte ens skengravid. Förra månaden hade jag molvärk, extremt ömma bröst, sjukt trött ( somnade i soffan 2 gånger).. Haha trodde verkligen jag var gravid då men nope.. Denna gång känns det inget alls men vill minnas att det inte kändes något när jag var gravid med sonen, då kom mensvärken någon vecka efter mitt plus. Jag ska testa tisdag så får vi se, håller tummarna för oss haha
  • Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-18 16:46:01 följande:

Anonym syskonsförsök:

Åh hoppas att dina ickesymtom är symtom på att du är gravid!! :D om du kände så med sonen!!

När jag vad gravid med dottern hade jag bara lite molvärk och kanske ngt mer känslosam än vanligt. Men inget jag direkt tänkte på.

Förra månaden när jag hade kemisk grav hade jag supermånga symtom: flytningar, brast i gråt för ingenting, törstig, massa finnar, molvärk... undrar om det hade något att göra med att det blev kemiskt? Något knasigt med hormonerna??

Cececilia:

Så himla spännande att det var just den gången det tog, utan symtom alls! Så himla förvånad man måste bli! :)

Fick du plus på stickan förra månaden vid kemisk? 

Jag har börjat frysa väldigt mycket sedan igår, manenn sitter med en tshirt och han tycker jag är väldigt varm och jag fryser. Vet inte om det kan vara ett tecken men det är det enda jag känner. Ska testa på tisdag och hoppas verkligen det är ett plus. 
Svar på tråden BIM februari 2024