-
Absolut :) Har haft sån mensvärk sen i onsdags morse så väntar bara på den nu. Du hade några dagar kvar till Bim va?Sallyalicenancy skrev 2024-02-23 10:27:40 följande:Fattar. Hoppas testerna har fel! Uppdatera sen om du orkar =) -
Stort grattis till ditt plus Ovissheten :)
Skulle gärna vilja höra era erfarenheter om detta symtom som jag kände i eftermiddag som jag aldrig känt förut. Jag är på Bim+1 idag och väntade min mens igår som brukar vara punktlig. Imorse testade jag negativt. I eftermiddag kände jag som ett hugg eller att det stack till på höger sida i magen och i samband med det så ilade det och stack till i höger bröst i samband med detta. Jag har aldrig känt så förut varken stick i magen eller i bröstet. När jag väntade min dotter plussade jag på Bim+1. Någon som känt såhär förut av er? -
Bim+2 idag och ingen mens än. Får se om den kommer idag eller vad som håller på att hända.
-
Bim+3 idag och jag börjar undra vad som händer. Sist min mens var såhär sen var jag gravid med min dotter. Jag tog ett test igår kväll innan jag la mig men jag kunde inte se något streck heller. Jag tar nog ett till i em om inte mensen kommit före dess. Dock har jag bara gamla test hemma som gått ut för snart 6 månader sen och typiskt så är det helg så jag kommer inte åt något apotek förens imorgon.
-
Tog precis ett till test då mensen inte kommit än och tycker mig kan se ett svagt streck. Eller vad tror ni? Är det jag som ser fel? Igår på Bim+2 syntes inget alls.

-
Igår på Bim+2 syntes inget streck och jag tänker om det jag kände i fredags em när det stack till ordentligt/högg till på höger sida i magen om det var då ägget fäste så kanske det stämmer att det blir ett svagt streck idag två dagar senare. Jag tog inga Äl test denna gången men i fredags var det 10 dagar sedan jag hade ägglossningsflytningar och mensvärk så kan tänka mig det var ägglossning då. Jag brukar ha ca 10 dagars lutealfas. Fast jag är ingen expert utan det var bara en tanke. Ska fortsätta testa mer i veckan.Sallyalicenancy skrev 2024-02-25 16:17:03 följande:Jag ser två streck! Men bör det inte vara tydligare på BIM+3? -
Tack så mycket ❤️ Ja så kan det ju vara ☺️Cececilia skrev 2024-02-25 16:56:03 följande:Grattis! De blir säkert starkare inom några dagar 🥰 kanske var ägglossning eller implantation lite senare 😊 -
Tog ett digitalt nu ikväll

-
Stort tack <3 Enligt appen och som det brukar vara så var min Bim den 22/2 altså i torsdags. Jag testade ju ingenting innan Bim för jag brukar inte göra det utan vänta tills mensdagen om inte mensen kommit före det. Men tog ett test på fredagsmorgonen som visade negativt och sen på eftermiddagen på fredag så kände jag ett så kraftigt stick/hugg på höger sida i magen och jag har aldrig känt så innan. Jag var helt säker där på fredagsmorgonen när testet visade negativt att mensen skulle komma men sen testade jag på söndag em, alltså 2 dygn efter att jag kände det där sticket i magen och då visade sig ett svagt streck. Så jag undrar verkligen om det var ägget fäste som jag så tydligt kände i fredags. Isåfall kan ju ägglossningen ha varit lite senare än vad den brukar. Denna månaden var iaf första gången som jag struntade i äl test och vi körde på varannan dag och det tog sig. Annars kör jag med tester och vi myser varje dag då. Lycka till och hoppas din mens uteblir :)Sallyalicenancy skrev 2024-02-27 08:25:26 följande:Alltså GRATTIS!!! <3
När var din BIM? O fick du några negativa innan? -
Ovissheten jag förstår din känsla! <3 Jag fick mitt första svaga streck i söndags och tänker precis som du att det ska öka. Men att clearblue säger gravid 1-2 kan det inte stämma åt dig då menar du? Jag tog ett clearblue digitalt i måndags som sa 1-2 och då var jag väl i 4+1 så vi verkar nog ligga på samma
-
Känner mig så mycket mer orolig denna gång. Såhär testade jag inte när jag hade plussat med dottern. Får nog sluta att testa nu. Men funderar om jag ska boka in ett Vul i v 8. Bifogar en bild på mina tester. Översta testet är från i söndag 25/2, andra testet är från onsdag 28/2 och det sista är från idag fredag 1/3. Tog också ett digitalt när jag såg första strecket som visade 1-2 v då.

-
Lusse88, tack så mycket ❤️ Hoppas på er tur snart! Denna månad det tog sig var faktiskt första månaden som jag struntade i ÄL tester och vi myste varannan dag från det att mensen slutat tills jag var helt säker på att ägglossningen måste ha varit. Annars har jag i flera månader tagit Äl tester och vi har myst varje dag från det att dom gett utslag. Annars provade jag inget speciellt :)