Inlägg från: Juvellampa |Visa alla inlägg
  • Juvellampa

BIM februari 2024

HSIM:

jag tycker inte det ser ut som ett spökstreck! Sådär såg mitt allra första test ut när jag plussade med dottern på äl+12.

• Juvellampa

Oj jag råkade ogilla senaste inlägget av misstag när jag skulle svara! 

Jag skulle skriva att jag också tror det är ett plus!!

• Juvellampa

Bebbe0623:

Grattis!!!

Anonym syskonsförsök:

Haha ja vi har nästan allt gemensamt ju! Hoppas vi plussaf samtidigt denna månad!! Alltså jag skulle sååå gärna vilja kunna hålla mig till bim 25/2. Om jag verkligen bestämmer mig kanske jag kan.

Tog en sticka äl+4, haha så klart var det negativt, så onödigt att ens göra, var något tics jag fick.

När ska du testa?

• Juvellampa

Grattis till er som plussat! :D

Anonym syskonsförsök:

Jag råkade svara dig i en annan tråd, haha lite trött... jag kanske testar tis eller ons OM jag inte kan hålla mig! Men har nada symtom så kanske inväntar mensen bara... men min man vill ta test på bim-dagen iaf så det kommer vi nog att göra iaf :)) hur känns det för dig?

• Juvellampa

Anonym syskonsförsök:

Åh hoppas att dina ickesymtom är symtom på att du är gravid!! :D om du kände så med sonen!!

När jag vad gravid med dottern hade jag bara lite molvärk och kanske ngt mer känslosam än vanligt. Men inget jag direkt tänkte på.

Förra månaden när jag hade kemisk grav hade jag supermånga symtom: flytningar, brast i gråt för ingenting, törstig, massa finnar, molvärk... undrar om det hade något att göra med att det blev kemiskt? Något knasigt med hormonerna??

Cececilia:

Så himla spännande att det var just den gången det tog, utan symtom alls! Så himla förvånad man måste bli! :)

• Juvellampa

Syskonförsök:

Jag håller tummarna så mycket för ditt test!!

Ja jag plussade svagt från äl+11 och med flera test fram till bim-dagen då ett digitalt helt plötsligt visade "inte gravid" och stickorna blev svagare... o sen kom mensen dagen efter bim typ...

• Juvellampa

ja det var jättetrist faktiskt, speciellt eftersom jag aldrig hade varit med om det innan och tänkte så solklart: yeees jag är gravid!!

men på ett sätt skönt att det hände så supertidigt förstås! 

jag har inte bestämt mig än...jobbar hemma imorgon så det vore ju ett perfekt tillfälle. får se om jag kan hålla mig!! du kör ett test?

• Juvellampa

Goldie:

Har du tagit test om.bim var igår? :)

Syskonförsök:

Jag blev peppad på att trsta imorgon nu också, skönt att slippa göra på jobbet eller supertidigt på morgonen!

• Juvellampa

Syskonförsök:

Har cb testa tidigt och rfsu-stickor. Gillar rfsu så kör nog ett sånt även fast de e 25 hcg på det! Så spännande...

32 år är förresten ingenting apropå det du skrev förut :), även om man kan känna så! 

Svar på tråden BIM februari 2024