Juvellampa skrev 2024-02-22 09:37:39 följande:
Cececilia:
ja visst är det konstigt att inte ha symtom. Hur känner du dig nu? Vilken vecka är du i?
Syskonsförsök:
Vad spännande att din temp ännu inte sjunkit! Visst har vi samma bim?
Jag försöker dämpa min oro, men det är så svårt
vaknar supertidigt och känner efter. kände att jag var illamående mer i förrgår och igår än idag osv osv...men dagen när jag plussade tog jag cb digital som visade vecka 1-2, och imorse tog jag ett digitalt som visade 2-3, så det borde väl vara ett gott tecken? och rfsu-testen ökar svagt för varje dag... ändå kommer all oro...
Ja, jag har BIM om 2 dagar, du med va?
Jag har sedan igår känt konstig smärta i min ena bröst, det gör lixom ont utan att ens röda vid det. Vet inte om det är ett tecken eller bara mens. Igår kände jag svag mensvärk i ca 2h och som sagt hugg i äggstockarna samt ont i korsryggen.
Idag gör högra bröstet ont, verkligen stickande smärta. jag tänker ändå att om det hade varit något så borde jag inte ha testat negativt igår på Äl + 12 så tror tyvärr det är PMS.
Förstår din oro men om det nu visar 2-3 så växer det ju, hormornera går upp vilket det intee gjorde för dig förra gången ellerhur? Du kommer få bebis 2024 , våga tro på det <3