• Turfen

Någon som har en Rhodesian Ridgeback?

Hallå där!!
    Är bara nyfiken om någon som har en rhodesian Ridgeback?
    Har själv en 6 årig hane som är såååå fin och snäll på alla vis. Den perfekta familjehunden skulle jag vilja säga...
    Zimbo heter han förresten , blev svensk utställningschampion som 2 åring. Finns bilder på Zimbo i mitt galleri.
    Ha en bra dag!!

• Svar på tråden Någon som har en Rhodesian Ridgeback?
  • Teide

Japp, jag har två stycken hemma och två ute på foder... Har en pytteliten uppfödning också :)
    Bilder finns i mitt galleri.

• mina71

Ville bara säga att jag tycker att det är en jättefin ras!

• Turfen

Vad härligt med 2 RR. Vill oxå ha en till men måste skaffa större bil först ska in å kolla bilderna...

• Skruttmamma

Det är en jättefin hundras! Själv har jag en Flatcoated retriever som också är en underbar familjehund! Om några år funderar jag på en Weimaran som jag också tycker är väldigt fin...

• misschili

Ja jag har en, eller min mamma har honom :). En hane på snart 7 år!

• Elfan

Japp - vi har en RR. En egensinnig & speciell men underbar tik. Dessutom håller vi tummarna för att bästa RR-kompisen får valpar framåt våren/sommaren...

• Nallatalla

Jag vill också ha en RR men ska vänta till vi hittar en gård att köpa först.
    De är underbara hundar!

/ nalla

• Elfan

Nallatalla> Det tror jag är ett bra beslut! Har man sett en glad & uppspelt RR springa så inser man att stora ytor är bra...

• Turfen

Vi har haft snöstorm här i 3 dar så våra RR har inte varit ute i många minuter
    Han verkligen avskyr blåst å kyla...

• Emab

Ja, en liten tik på snart 7 år bor hos oss...

Svar på tråden Någon som har en Rhodesian Ridgeback?